| کد مطلب: ۱۰۲۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

باند توزیع موادمخدر منهدم شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی یک باند گسترده توزیع موادمخدر در استان منهدم و در این راستا ۳۲۷ کیلوگرم تریاک کشف و ۹ نفر دستگیر شدند. سردار «علی اکبر جاویدان» اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند سازمان‌یافته قصد انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروی قاقچاقچیان شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه کامیون در محور کنگاور-کرمانشاه که به شکل کاروانی و با فاصله مشخصی پشت‌سر هم حرکت می‌کردند، شده و نسبت به توقیف آنها اقدام کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران که مجوز قضائی را همراه داشتند در بازرسی‌های صورت گرفته از خودروهای توقیفی ۳۲۷ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند. سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا ۹ نفر از اعضای باند که سرنشین خودروهای توقیفی بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند. وی در پایان با اشاره به کشف ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در سالجاری، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

دستگیری سارق تلفن‌همراه
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارق تلفن‌همراهی در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد که با موتورسرقتی مشغول تردد در این محدوده بود. علی همه‌خانی اظهارداشت: عوامل گشتی منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ، حین گشتزنی در محور خیابان شهیدرجایی به شمال مقطع درمانگاه ۱۳ آبان، مشاهده می‌نمایند که راکب یکدستگاه موتورسیکلت مشغول سرقت یکدستگاه تلفن‌همراه از یکی از شهروندان است. وی افزود: سارق که بر روی یکدستگاه موتورسیکلت سوار بود و قصد فرار داشت ناگهان با عکس‌العمل سریع تیم گشتی منطقه ۱۶ روبه‌رو شد و وی که فکر نمی‌کرد در یک چشم برهم‌زدن دستگیر شود در همان نقطه سرقت زمینگیر شد. همه‌خانی گفت: این سارق بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبرداری از طریق «رمالی» در «اینستا»
رئیــس پلیس فتا فـــارس خبر داد: فردی که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقـدام به کلاهبــرداری 670 میلیون ریالی از طریق «رمالی» کرده بود، شــناسایی و دستگیر شد. سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت مردی 43 ساله مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبلغ 150 میلیون ریال از وی، ضمن تشکیل پرونده، موضوع به‌‌صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. سرهنگ سلیمانی ادامه داد: پس از اخذا اظهارات شاکی معلوم شد، مدتی پیش وی با یک صفحه اینستاگرامی آشنا می‌شود که مدیر آن صفحه خود را فالگیر و رمال معروف معرفی می‌کند و شخص فالگیر با دادن وعده‌های پوچ، ‌شاکی را فریب داده و از وی مبلغ 150 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود. وی خاطر‌نشان کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی دستگیر شد. این مقام انتظامی گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم که مردی میانسال بود منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه‌شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه‌ارتکابی اعتراف کرد و بیان داشت با ایجاد صفحه اینستاگرامی با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد مخاطبان و سوءاستفاده از سادگی قربانیان و دادن امید واهی و وعده‌های دروغین، با دریافت مبالغی اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌کرد. سرهنگ سلیمانی ادامه داد: در تحقیقات فنی از متهم مشخص شد، وی با این شگرد از 12 نفر دیگر جمعا مبلغ 670 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار