| کد مطلب: ۱۰۲۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

توقیف موتورسيکلت قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از توقيف يکدستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ حسين فاضلي بیان داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و در پي گشتزنی هدفمند، ماموران انتظامی کلانتری 14 کیلان با مشاهده يکدستگاه موتورسيکلت سنگين نسبت به توقیف آن اقدام کردند. وي ارزش ريالي موتورسيکلت مکشوفه را 8 ميليارد ريال اعلام کرد و اظهارداشت: با هماهنگي‌هاي قضائي با توجه به عدم ارائه مدارک قانوني و گمرکي، موتورسيکلت به پارکينگ منتقل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از مردم خواست براي حمايت از توليد ملي و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پليس همکاري کرده و اخبار خود را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام نمايند.

احتكار لوازم خانگی
جانشين فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 15 ميليارد ريال لوازم خانگي احتكارشده در شهرستان فسا خبر داد. سردار يوسف ملك‌زاده، با تاكيد بر برخورد قاطعانه پليس با كساني‌كه بخواهند با احتكار كالا در بازار اخلال ايجاد كنند به تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرائم اشاره كرد. وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان فسا با اقدامات فني و تخصصي از احتكار لوازم‌خانگي در دو انبار مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. جانشين فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: ماموران به‌همراه نماینده اداره صمت پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل موردنظر اعزام و در بازرسي از آن انبارها موفق شدند 429 دستگاه لوازم خانگي شامل یخچال، کولرآبی، ماشین لباسشویی، بخاری، آبگرم‌كن، پنكه و هود را كشف كنند.

کشف یک شرکت هرمی
فرمانده انتظامي استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی در شهرستان صومعه‌سرا و دستگیری 21 تن از اعضای آن خبر داد. سردار عزيزا... ملكي با بيان اينكه خوش‌باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، بی‌تجربگي و وسوسه‌های مالی از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است اظهارداشت: فعالیت در قالب شرکت‌هاي هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادي شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد. وي در ادامه به دريافت گزارشی در خصوص فعاليت یک شرکت هرمی در شهرستان صومعه‌سرا و بررسی موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: با انجام تحقيقات نامحسوس، صحت اين خبر محرز و محل فعاليت اعضای اين باند كه يك منزل ويلايي در شهر صومعه‌سرا بود، مورد شناسايي قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان گيلان از برنامه‌ريزي لازم براي دستگيري متهمان اين پرونده با هماهنگي قضائي خبر داد و بيان داشت: ماموران پلیس آگاهي به محل موردنظر اعزام و 21 نفر از اعضای اين شركت هرمي را دستگير و 30 جلد جزوه و 8 عدد لوح فشرده آموزشي را نيز كشف كردند. این مقام رشد انتظامی تصریح کرد: متهمان غيربومي كه برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعاليت بودند با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار