| کد مطلب: ۱۰۲۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

تويوتا حامل حشيش توقیف شد
فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از کشف 36 کیلو و 350 گرم حشيش در شهرستان قاين خبر داد و گفت: ماموران در اين رابطه يك خودرو توقيف و يك متهم را دستگير كردند. سردار ناصر فرشيد اظهارداشت: ماموران يگان امداد شهرستان قاين هنگام گشتزني در محورهاي مواصلاتي به يک وانت تويوتا مشکوک و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند. وي بيان داشت: ماموران در بازرسي از وانت تويوتا 36 کیلو و 350 گرم حشيش كه به‌طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود كشف كردند. فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبي افزود: ماموران در اين رابطه خودرو را توقيف و متهم را دستگیر كردند كه با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد. سردار فرشيد تصريح كرد: پليس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه‌روز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

کشف واکسن کرونا قاچاق
سازمان اطلاعات سپاه روح‌ا... استان مرکزی در اطلاعیه‌ای از کشف شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی و ضربه به این شبکه با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: متاسفانه به‌رغم وجود حجم زیاد واکسن‌های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن‌های قاچاق تا قیمت۵۱ میلیون تومان کرده است. این شبکه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده لذا برای اعضای آن به‌دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضائی استان پرونده‌ای تشکیل شده که در دست رسیدگی است. از مردم استان مرکزی تقاضا می‌شود ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه کنند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، گزارش آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس کنند.

624 کیلو تریاک کشف شد
فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک سواری تویوتا کمری، 624 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند. سردار ناصر فرشید اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری تویوتا کمری مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق خودرو به راننده آن دستور ایست دادند. وي افزود: راننده تویوتا پس از مشاهده پلیس به سمت شهرستان سربیشه متواری شد که ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان و سربیشه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 624 کیلوگرم تریاک کشف کردند. فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی بیان داشت: در این عملیات یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد. سردار فرشید از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بي‌نظمي و اخلال در نظم عمومي، موضوع را با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 درمیان بگذارند.

کشف ۲۰۰۰ میلیارد کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای نهمین مـرحلـه طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از ۲۳۸۲ میلیارد ریال کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد. سردار محمدرضا مقیمی اظهارداشت: در راستای اجــرای بـرنـامـه عملیاتی پلیــس مبـارزه با قاچاق کالا و ارز، نهمین مـرحلـه طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۰، با اولویت «کالای‌ممنوعه»، به‌عنـوان یکی از راهبـردهای عملیـاتـی برای شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق سازمان‌یافته و ناامن‌سازی مبادی ورودی و خروجی، محل‌های دپو و توزیع کالای قاچاق و تشـدیـد بـرخـورد بـا پـدیـده شــوم قاچاق با استفـاده از تمـامـی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور اجرا شد. وی افزود: کارآگاهان پلیــس مبـارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام مطالعات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی نشانگاه‌های اقتصادی، انبارها و محل های دپوی کالا و مسیرهای انتقال کالاهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی نسبت به بازدید و بازرسی از اماکن مذکور اقدام کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: ماموران در بازدید و بازرسی‌های صورت‌گرفته بیش از ۱۲ میلیون عدد انــواع کالای قـاچـاق شامل، کالاهای اساسی، لوازم منزل، ابزار و یراق، لوازم الکترونیکی و الکتریکی، لوازم مصرفی اداری، لوازم جانبی تلفن‌همراه و... به‌همراه ۴۲۰ هزار و ۷۹۶ لیتــر انــواع سـوخـت و مشتقــات نفتــی قاچاق را کشف کردند. سردار مقیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۲۳۸۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص۶۲۱ دستگاه انــواع خــودرو تـوقیـف و روانه پارکینگ و یک هزار و ۴۰۳ متهـم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند. براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه این پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار