| کد مطلب: ۱۰۲۲۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شکایت مجیدی از فکری
محمود فکری در تازه‌ترین اظهارات خود، از بی‌نظمی در اردوی استقلال و نبود فرهاد مجیدی در کنار بازیکنان در تایم شب در اردوی دوبی صحبت کرده بود و هم‌چنین با لحنی عجیب این‌طور کنایه‌آمیز و تند درباره مجیدی صحبت‌های جنجالی را به زبان آورده است. بکتاش منوچهری وکیل فرهاد مجیدی گفت: پیرو گفت‌وگو آقای محمود فکری به دلیل نشر اکاذیب و توهین، روز شنبه علیه ایشان شکایت خواهیم کرد.

احتمال سفر پاپ به ايران
احتمال دارد پاپ فرانسيس رهبر کاتوليک‌هاي جهان به ايران سفر کند.«شارلي انويه تکيه» نماينده آشوريان و کلدانيان ايران در مجلس در ديدار با پاتريارک «لوئيس روفائيل ساکو» کاردينال کليساي آشوري و کلداني عراق با تاکيد بر وضعيت و شرايط مطلوب هموطنان مسيحي در ايران تصريح کرد: ما افتخار مي‌کنيم در جمهوري اسلامي ايران زندگي مي‌کنيم و انتظار ما از چهره‌هاي روحاني خود اين است که با ديدار از همکيشان خود در کشور ايران، مايه دلگرمي آن‌ها باشند.

هزینه‌ برای شبیه شدن به شتر
ثروتمندان دبی برای شبیه سازی اندام خود به شتر هزینه‌های میلیاردی می‌کنند. کارشناسان یک مرکز تحقیقات علمی در دبی به طور شبانه روزی در حال کار بر روی تکثیر سازی شتر‌ها هستند، زیرا این حیوان دارای لب و گردن زیبایی بوده که باعث افزایش تقاضای ثروتمندان کشور دبی برای شبیه سازی به آن شده است. مشتریان معمولا بین ۲۰۰هزار تا ۴۰۰ هزار درهم برای شبیه سازی هزینه می‌کنند.

بازداشت عامل شايعه بمب‌گذاري
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهي انتظامي خوزستان اظهار کرد: روز ۲۰ شهريورماه در پي شايعه وجود بسته مشکوک در يکي از بانک‌هاي اهواز، شناسايي و دستگيري عامل شايعه در دستور کار پليس قرار گرفت. مختار حيدري افزود: ماموران پليس با کار اطلاعاتي، عامل شايعه پراکن را شناسايي و در عملياتي دستگير کردند. وی گفت: بنا بر تحقيقات پليس و برابر اعلام خانواده متهم، فرد مزبور بيمار اعصاب و روان است

واکنش حدادعادل به جوک‌هاي مردم
حداد عادل در واکنش به جوک‌هايي که مردم براي واژه‌سازي فرهنگستان زبان و ادبيات فارسي مي‌سازند، گفت: «اين‌ها نوعي از طنز است. علت آن هم اين است که نه به سياست برمي‌خورد نه به مقدسات!» مثل صادق هدايت که مي‌گفت: «پايان‌نامه هم واژه شد! آيا کسي به تز دکتري مي‌گويد پايان‌نامه؟! اما الان مي‌بينيم که خيلي مصطلح است. واژه‌ نو مثل کفش نو مي‌ماند. چند روزي پا را مي‌زند اما بعد از آن جا باز مي‌کند.»

ابتلا مربی پینگ‌پنگ زنان به کرونا
تست کرونا مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان مثبت شد. در پی اعزام ملی پوشان تنیس روی میز ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا دوحه قطر، صبح چهارشنبه از ملی پوشان و کادر فنی تیم‌های ملی تست Pcr گرفته شد. با توجه به مثبت شدن تست منصوره رضایی مربی تیم ملی زنان، حضور او در مسابقات قهرمانی آسیا منتفی شد و تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی نخواهد کرد.

دفاع از طرح محدودیت اینترنت
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از رویکردهایی که در طرح صیانت از فضای مجازی دنبال می‌شود بحث ساماندهی فضای مجازی است؛ مسئله حمایت از پیام رسان‌های ایرانی و نیز حمایت از حقوق افرادی است که در فضای مجازی و پلتفرم‌های مختلف ایرانی و خارجی فعالیت اقتصادی تعریف کرده‌اند. مجید نصیرایی اظهار داشت: متاسفانه مدیریت فضای مجازی در اختیار ما نیست و در اختیار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست؛ آنها هستند که نظرشان را در این فضا به خیلی از کاربران و کشور تحمیل می‌کنند.

انهدام تیم تروریستی مسلح
دلاورمردان مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشراف اطلاعاتی، در یک عملیات هدفمند و موفق در منطقه مرزی شمال غرب کشور یک تیم از گروهک تروریستی که برای انجام اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور را داشتند، منهدم کردند. در این عملیات دو تن از تروریست‌ها دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، نارنجک جنگی، موادمنفجره همچنین تجهیزات ارتباطی و انواع بیسیم از تروریست ها بدست مرزبانان افتاد.

پیگیری آخرین وضعیت ۱۲ ایرانی بازداشتی
سفیر جمهوری در موزامبیک در مراسمی استوارنامه خود را به «فیلیپ نیوسی» رئیس‌جمهور موزامبیک تسلیم کرد. مهدی آقاجعفری همچنین در ملاقات با خانم «ورونیسا ماکامو » وزیر خارجه موزامبیک، ضمن تسلیم رونوشت استوارنامه خود به خانم ماکامو، درخصوص تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفت‌وگو کرد. سفیر کشورمان در این ملاقات‌ها همچنین آخرین وضعیت دوازده ایرانی که دو سال قبل در آب‌های موزامبیک به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده‌اند را نیز پیگیری کرد.

خودکشی یک دبیر ریاضی
یک دبیر ریاضی در فارس خود را حلقه آویز کرد و در اثر مرگ مغزی جانش را از دست داد. اعضای بدن این معلم اهدا شد. او که به دلیل عدم توان مالی، تامین ۵ میلیون تومان سپرده را نداشته در نامه‌ای خطاب به یکی از دوستانش نوشت: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک و دویست فقط برای چهل و هشت ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم»

سوءقصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون
مجید محمدی مدیرعامل پتروشیمی مارون درب منزل خود در شهر اهواز مورد سوء قصد قرار گرفت. امیرقاسمی رئیس حراست پتروشیمی مارون اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به مجید محمدی وارد نشده و سوءقصد نا‌موفق بوده است و در حال حاضر شرایط جسمی وی در بیمارستان مساعد و پایدار گزارش شده است. وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی در تحقیق و حال بررسی این موضوع بوده و به‌زودی مسببان این حادثه شناسایی خواهند شد.

فیلم همسر رونالدو با مرد ایرانی!
اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که تعجب بسیاری از کاربران را در پی داشت. در این فیلم همسر رونالدو با یکی از مردان ایرانی که مربی اش است دیده می شود. گفته شده بود که این مرد ایرانی در حال آموزش دادن به همسر رونالدو است. این فیلم اخیرا در فضای مجازی دست به دست شده است و واکنش مخاطبان بسیاری را به دنبال خود داشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار