| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

جعل کارت معاینه فنی
فرمانده انتظامی استان تهـــران، از انهــدام باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو با 2‌هزار فقره جعل خبر داد. سردار کیوان ظهیری اظهارداشت: با به‌دست‌آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهرستان شهریار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی منزل جاعلان را در یوسف‌آباد شهرستان شهریار شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل شده و 4 نفر را دستگیر کردند. سردار ظهیری تصریح کرد: اعضای این باند 4 نفره با همکاری سه نفر دیگر کارت‌های معاینه فنی جعلی را از طریق فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی دیگر به قیمت دو و نیم میلیون ریال به فروش می‌رسانند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر این باند، خاطرنشان کرد: جاعلان دستگیرشده به 2 هزار فقره جعل کارت معاینه فنی خودرو اعتراف کرده و جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله مرفین
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 24 کیلوگرم مرفین جاسازشده از یک دستگاه تریلر در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از طریق محورهای مواصلاتی این استان مطلع شدند . فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی ضمن کنترل محور بم - کرمان تریلر حامل مواد را شناسایی و طی یک اقدام عملیاتی با توقیف و بازرسی تخصصی از آن یک تن و 24 کیلوگرم مرفین را که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند. وی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

کشف 25 دستگاه ماينر
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کشف 25دستگاه ماينر توليد ارزديجيتال به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد. سرهنگ حميدرضا اکبري بیان داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارزدیجیتال در یک کارگاه واقع در حاشیه شهر اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند. وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم، از کارگاه موردنظر بازرسی که 25 دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال حین فعالیت کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه‌های کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند. سرهنگ حمیدرضا اکبری خاطرنشان کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. این مقام انتظامی اظهارکرد: شناسايي و دستگيري مجرمان همواره در دستور کار پليس قرار دارد

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار