| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

قیمت مسکن
فکری به حال افزایش بیش از حد قیمت مسکن و همچنین اجاره بها و رهن شود. امسال افزایش اجاره و رهن واقعا خیلی سنگین است برای یک خانه 50 متری حداقل باید 100 میلیون به رهن پارسال اضافه کنیم. مگر درآمد ما چقدر است یا چقدر پول داریم که بتوانیم این هزینه‌ها را پرداخت کنیم. از دولت جدید درخواست داریم فکری به حال این مشکل بزرگ مستاجران کنند.
یک شهروند ازتهران

گرانی
گرانی‌ها در کشور همچنان بیداد می‌کند. قیمت‌ها روزانه و حتی در مواردی ساعتی تعیین می‌شوند. در حال حاضر قیمت یک شانه تخم مرغ به 60 هزارتومان رسیده است، کمی به فکر اقشار ضعیف جامعه باشید.
همتی از تهران

تزریق واکسن
خوشبختانه حجم بالای واکسن در حال ورود به کشور است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تمام مردم بتوانند واکسن بزنند. متاسفانه هنوز برخی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. در حال حاضر که روند کاهشی داریم، امیدوارم مردم رعایت کنند تا آمار فوتی‌ها کم شود و از شر این بیماری خلاص شویم و به زندگی عادی برگردیم.
یک شهروند از مشهد

وام ودیعه مسکن
امیدوارم شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن فراهم شود. واقعا مستاجرها نیاز دارند به این مبلغ تا کمی مشکلاتشان برطرف شود. ولی بانک‌ها با شرایط سختی که برای دریافت وام گذاشته‌اند دریافت وام برای مستاجرها ممکن نمی‌شود.
شکری از تهران

قیمت سیمان
چرا باید قیمت سیمان به این اندازه نوسان داشته باشد. چرا بازار مصالح‌فروشی ثبات لازمی ندارد و همیشه قیمت‌ها تغییر می‌کند. چطور در رسانه ملی اعلام می‌کنید که قیمت سیمان پایین آمده است ولی برای خرید که می‌رویم به این صورت نیست.
اصغری از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار