| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

بنــگــاه ‌ها

خریداران «داریوش» در عرضه‌های اولیه سهم خواهند داشت
آرمان‌ملی: پذیره‌نویسی صندوق ثروت «داریوش» با نماد داریوش در فرابورس ایران آغاز شد و خریداران این صندوق 100میلیون واحدی که با نماد داریوش و با قیمت هر واحد هزار تومان انجام خواهد شد از پرداخت کارمزد پذیره‌نویسی معاف هستند، همچنین براساس قانون خریدوفروش واحدهای صندوق فاقد مالیات است و از این نظر سرمایه‌گذاران در این صندوق از معافیت برخودار هستند. مدیریت صندوق ثروت داریوش با شرکت سبدگردان داریوش تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است. صندوق داریوش علاوه بر ارائه مزیت سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، با توجه به اینکه در عرضه‌های اولیه آتی سهمیه ویژه‌ای به صندوق‌ها اختصاص یافته و برخی از عرضه‌های اولیه فقط به صندوق‌ها اختصاص پیدا می‌کند این مزیت را به دارندگان واحدهای خود ارائه می‌کند که از سود عرضه‌های اولیه برخوردار شوند. لذا افرادی که قصد بهره‌مندی از روش جدید عرضه‌های اولیه را دارند می‌توانند از با پذیره‌نویسی صندوق داریوش از این امتیاز برخوردار شوند.

ارتقای جایگاه بانک توسعه
آرمان‌ملی: مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم آغــــاز به‌کار رســـــمی 120 نیـــروی جدیدالاستخدام گفت: بانک‌ها در نظام اقتصادی و مالی کشورها و خصوصا در ایران نقش ویژه‌ای دارند. حجت‌ا... مهدیان با اشاره به اینکه حدود
80تا 90 درصد فعالیت اقتصادی کشور متاثر از نظام بانکی کشور است و همین موضوع اهمیت و جایگاه بانک را اثبات می‌کند، خاطرنشان کرد: شعب بانک در سراسر کشور به‌عنوان خط مقدم و ویترین بانک هستند و هر اتفاقی که منجر به ارتقای جایگاه بانک می‌شود از شعبه شروع می‌شود. مهدیان تاکید کرد: تردیدی نیست که نیروی انسانی مهمترین سرمایه بانک است و همه کارکنان بانک در سراسر ایران باید قدر خود را بدانند. مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه فعالیتش در نظام‌بانکی را از باجه و شعبه شروع کرده است، یادآور شد: در برخورد با ارباب رجوع و مشتری باید بسیار صبور بود، چرا که با انواع مختلفی از افراد با رفتارهای متنوع روبه‌رو هستیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار