| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

شناسایی پراید سرقتی
معاون آموزش و فرهنــگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از کشف خودروی سرقتی در حین گشتزنی عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در مسیر بزرگراه شهیدیاسینی به جنوب ورودی بزرگراه شهید زین‌الدین خبر داد. علی همه‌خانی اظهارداشت: عوامل گشت منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ، در حین گشتزنی در محدوده بزرگراه شهیدیاسینی به جنوب ورودی بزرگراه شهید زین‌الدین متوجه سواری پرایدی شدند که در آن محل رها شده بود. همه‌خانی ادامه داد: تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ پس از استعلام از وضعیت سواری پرید از سرقتی‌بودن این خودرو مطمئن می‌شوند. همه‌خانی افزود: این خودرو به‌همراه صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا پس از استعلام در صورت سرقتی‌بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو به مالک آن تحویل گردد.

دستگيری کلاهبردار حرفه‌ای
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، از کلاهبرداري یک شرکت سرمايه‌گذاري به ارزش 20 میلیارد ريال خبر داد. سرهنگ رضا زارعی، بیان داشت : در پي وصول يک فقره پرونده از دادسراي همدان و شکایت 5 شهروند همدانی، مبني بر اينکه فردي در خصوص سرمايه‌‌گذاري واردات قطعات خودرو و همچنين ايجاد شغل براي جوانان، اقدام به تبليغات در سطح گسترده کرده و با گرفتن مبالغ زيادي متواري شده است، بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: با توجه به اینکه متهم دائما منزل خود را تغییر می‌داد، با انجام اقدامات پيچيده اطلاعاتي و به‌کارگیری شگردهای پلیسی، نامبرده شناسایی و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد. جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه این فرد از شهروندان 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، اظهارداشت: متهم در بازجویی‌های فنی اعتراف کرده، پس از آشنایی با سايت شرط‌بندي از طريق ماهواره و اخذ مبالغي از مردم، اول مقداري برنده شدم ولي با طمع زیاد و افزایش مبلغ دریافتی از مردم، همه را باخته و از دست دادم. این مقام انتظامی استان همدان در پايان گفت: عدم آشنایي مردم برای سرمايه‌گذاري در شرکت‌هايي که وجود خارجي ندارند و اعتماد به افراد ناشناس، باعث بروز چنين کلاهبرداري‌هايي می‌شود.

تصادف اتوبوس با عابر
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، جزئیات حادثه تصادف یکدستگاه اتوبوس با عابرپیاده در خط ویژه بزرگراه اشرفی اصفهانی را تشریح کرد. سرهنگ احسان مومنی از فوت عابرپیاده براثر برخورد اتوبوس BRT در خط‌ویژه بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد. سرهنگ مومنی اظهارداشت: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی پایین‌تر از تیراژه داخل خط ویژه یکدستگاه اتوبوس BRT به‌شدت با یک نفر عابرپیاده برخورد کرد. رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه ورود ناگهانی این عابر در مسیر و راه این اتوبوس مزید بر علت این واقعه بود تصریح کرد: در اثر شدت ضربه عابرپیاده که یک مرد بود در محل حادثه فوت کرده که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 5 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شده و با ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند. وی به عابران پیاده توصیه کرد: به هیچ وجه به‌صورت ناگهانی وارد خطوط ویژه اتوبوسرانی نشده و برای تردد حتما از پل‌های عابر پیاده نصب شده در مسیر این ایستگاه‌ها استفاده کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار در سطح معابر نباشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار