| کد مطلب: ۱۰۲۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

توزیع تریاک توسط زوج جوان
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زوج قاچاقچی توزیع‌کننده تریاک در شمال تهران خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و انتظامی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر مشخص شد زوج جوانی اقدام به قاچاق موادافیونی از مرز‌های شرقی کشور به شمال پایتخت می‌کنند. وی افزود: ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان متوجه شدند، این زوج قصد دارند مقادیر قابل‌توجهی تریاک را به‌وسیله یکدستگاه خودرو سواری به منطقه‌ای در شمال تهران منتقل کنند. ریس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر و در ادامه ماموران با هماهنگی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز در بزرگراه‌های شمال پایتخت مستقر و پس از چندین ساعت پایش و گشتزنی هدفمند در محورهای مواصلاتی به تهران، خودروی مذکور را در یکی از محلات شمال تهران شناسایی کنند. وی با بیان اینکه در عملیاتی خودروی متهمان متوقف شد، گفت: پس از تفهیم اتهام به متهمان، افراد دستگیر و در بازرسی از داخل خودرویشان ۴۰ کیلو و ۷۵۰ گرم ماده‌مخدر تریاک کشف شد. سرهنگ حسنوند بیان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

تصادف کامیون با پراید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع تصادف بین خودروی پراید و کامیون خبر داد. سیدجلال ملکی، اظهارکرد: زمانی‌که ایستگاه ٣٣ آتش‌نشانی در حال بازگشــت از یک محل آتش‌سوزی در جاده قدیم کرج بود، متوجه یک‌مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح، پل شیر پاستوریزه شد. وی ادامه داد: یکدستگاه کامیون که بار «رنگ» حمل می‌کرده در حاشیه بزرگراه متوقف بوده که یکدستگاه خودرو سواری پراید به‌شدت با قسمت عقب کامیون برخورد کرد، طوری‌که نیمی از خودرو زیرکامیون قرار گرفت. یک نفر داخل خودروی پراید محبوس بوده و راننده کامیون هم که روی بار کامیون در حال استراحت بوده به پایین پرتاب شد، اما آسیب چندانی به او وارد نشده بود. سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان در ابتدا با احتیاط خودروها از یکدیگر جدا و راننده که تنها فرد داخل خودرو پراید بود را از آن شرایط خارج کردند. متاسفانه مشخص شد راننده پراید به‌علت شدت جراحات وارده شده جان خود را از دست داده است.

کشف حشیش از کوله‌پشتی
سرپرست قرارگاه عمیاتی ابوذر از کشف شبانه 84 کیلوگرم حشیش، از 4 قاچاقچی دارای کوله‌پشتی در عملیات تکاوران یگان 114 شهرستان بم خبر داد. سرهنگ مهدی توسنگ اظهارداشت: ماموران یگان تکاوری 114 شهرستان بم در راستای مبارزه همه‌جانبه با قاچاقچیان موادمخدر در محدوده ایستگاه ایست و بازرسی تهرود مستقر شدند. وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و هنگام پایش نامحسوس نقاط صعب‌العبور در محدوده این ایستگاه، متوجه شدند 4 نفر به‌صورت پیاده قصد دورزدن ایست و بازرسی را دارند که بلافاصله در یک مکان مناسب به آنان دستور ایست دادند. سرپرست قرارگاه عمیاتی ابوذر بیان داشت: متهمان به محض رویت ماموران و با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی‌بودن منطقه با به‌جاگذاشتن بار همراه خود متواری شدند. سرهنگ توسنگ تصریح کرد: در بازرسی از کوله‌پشتی و بار همراه قاچاقچیان در مجموع 84 کیلوگرم حشیش کشف شد که پی‌جویی‌های پلیسی به‌منظور دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار