| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

قتل عام خانواده اهوازی
فرمانده انتظامی اهواز گفت: اختلاف خانوادگی منجر به قتل چهار نفر اعضای یک خانواده شدسرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد چهار نفر از عموهای خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کردند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند و دیگر دختر خانواده مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اختلاف خانوادگی علت این حادثه است.

یک سوم شمال ایران، ویلا شد!
۳۳ درصد مراتع و جنگل‌های استان‌های شمالی در ۲۵ سال اخیر تبدیل به مسکن و ویلا شده است. 20 درصد از کل بنگاه‌های املاکی کشور در 3 استان شمالی قرار دارد. مازندران و گیلان دو استان شمالی کشور با دارا بودن مراتع حاصلخیز فراوان باید بسیار بیشتر از ظرفیت موجود در ابعاد مختلف اقتصاد به‌خصوص اقتصاد کشاورزی موفق باشند، اما بیش از 33 درصد مازندران به مناطق مسکونی تبدیل شده است.

بازیگر «پایتخت» درگذشت
بازیگر گلستانی سریال پرمخاطب «پایتخت» صبح دیروز درگذشت. خانم ملوک طلوع نژاد به دلیل ابتلا به کرونا و قارچ سیاه پس از چند هفته بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد. پس از تشخیص قطعی قارچ سیاه، او تحت عمل جراحی هم قرار گرفت، اما درمان نشد و به دیار باقی شتافت. بازی در سریال پرطرفدار پایتخت، حضور در نمایش‌های رادیویی گلستان و تئاتر‌های مختلف از جمله سوابق ملوک طلوعی‌نژاد است.

بازداشت ۷۹ عضو یک تور مختلط
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۷۹ عضو یک گروه گردشگری مختلط با هدف ترویج عرفان‌های نوظهور از طریق برگزاری آیین در گیلان خبر داد. سردار عزیزا... ملکی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی گیلان با اقدامات فنی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، عوامل این گروه گردشگری غیرمجاز را شناسایی و اعضای آن را حین برگزاری محافل خرافی و ترویج عرفان‌های کاذب در محیط ناامن مناطق جنگلی پرت و دورافتاده یکی از شهرستان‌های استان غافلگیر کردند، افزود: ۲۷ خانم و ۵۲ مرد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

تجمع اهالی روستای پادوک
جمعی از اهالی روستای پادوک شهرستان گچساران صبح دیروز جلوی وزارت کشور تجمع کردند و خواستار حق و حقوق خودشان شدند. یکی از اهالی روستای پادوک گفته تنها برای حق مان اینجا تجمع کرده‌ایم. وی گفت: مردم روستای پادوک می‌خواهند که با خیال راحت و در امنیت و آرامش به امرار معاش بپردازند و هیچ گونه بحث دیگری نداریم. او با بیان اینکه تابع قانون هستیم و در مقابل قانون گردن مان از مو هم باریک‌تر است، گفت: آرامش و سلامت همه برای ما مهم است. اما هر کس باید به حقش برسد.


حلالیت طلبی استاندار آذربایجان‌غربی
استاندار آذربایجان‌غربی بدلیل کاستی ها حلالیت طلبید. محمدمهدی‌شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خدمت کردن به مردم در این شرایط سخت اقتصادی، امری ارزشمند و ماندگار است و با وجود همه تلاش‌های انجام گرفته و ارتقای شاخص‌های زیرساختی، هنوز از نقطه مطلوب که برازنده مردم شریف آذربایجان‌غربی است، فاصله داریم. وی افزود: رانت حواله‌های سوخت، معابر کولبری و زمین خواری را حذف و در این راه کسانی که دستشان از این منابع کوتاه شده، برای متوقف کردن این جریان دست به هر کاری زدند.

اعتراض کارگران زغالسنگ گلتوت
اعتراض سه روزه کارگران معدن زغالسنگ گلتوت، با وعده مسئولان فرمانداری زرند خاتمه یافت. ایلنا نوشت؛ منابع کارگری اعلام کردند؛ به دنبال وعده‌هایی که روز گذشته مسئولان فرمانداری شهرستان زرند برای پیگیری مطالبات کارگران معدن زغالسنگ گلتوت زرند داده‌اند، معترضان به اجتماعات صنفی خود خاتمه دادند. طبق ادعای کارگران معدن زغال سنگ گلتوت؛ به سبب حضور پیمانکار بخش خصوصی، آنها از دریافت همه مزایای قانونی کار بی‌بهره‌اند. در عین حال کارفرما به بهانه کمبود منابع مالی دستمزد کارگران را به صورت حداقلی بدون درنظر گرفتن اضافه کاری‌ها پرداخت می‌کند.

تجمع کارگران سد شفارود
کارگران سد شفارود رضوانشهر در پی بدقولی در پرداخت حقوق معوقه شان صبح دیروز دوباره جلوی این شرکت تجمع کردند. طبق گفته کارگران سد شفارود رضوانشهر بر اساس قول مدیران و مسئولان شهرستان قرار بود حقوق معوقه ۳ ماه این کارگران تا ۱۷ شهریور پرداخت شود، ولی هنوز پرداخت نشده است و به دلیل همین بد قولی‌ها امروز کارگران در جلوی کارگاه سد شفارود تجمع کردند که رئیس کارگاه قول داد تا مهرماه حقوق اردیبهشت را تسویه کند و کارگران هم متفرق شدند. کارگران سد شفارود حدود ۶ ماه است که حقوق نگرفته‌اند. ساخت این سد ۲ هفته است که تعطیل شده و حدود ۷۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.


ادعای طالب زاده درباره کرونا!
نادر طالب‌زاده گفت‌وگویی ویدیویی مدعی شده است که حجاج در حج سال‌های بعد از رحلت امام(ره) همیشه با بیماری مشکوکی روبه‌رو بودند که تب و سرفه داشت و از سال ۲۰۰۷ متوجه شده این بیماری همان کروناست و از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامی ایران و حس خداجویی و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوی عبادت گرفته شود. او مثلا شاهد می‌آورد چرا همیشه نوعی از آنفلوآنزا در عربستان زمان حج رواج دارد- مگر آن‌جا سرد است؟


اختلاس اعضای یک شورا و دهیاری
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضاء شورا و دهیاری یکی از روستاهای بندرعباس به جرم اختلاس و کشف پرونده اختلاس ۲۵ میلیارد ریالی در این زمینه خبر داد. سردار غلامرضا جعفری گفت: بررسی‌های کارآگاهان حکایت از اختلاس در شورا داشت که برای کسب نتیجه، تحقیقات دقیق تری صورت گرفت.

قول انگليس به امير عبداللهيان
وزير امور خارجه انگليس در گفت‌وگوي تلفني با اميرعبداللهيان بر تعهد عملي انگليس براي بازپرداخت مطالبات ايران تأکيد کرد.«دومينيک راب» بعد از ظهر روز دوشنبه در تماس تلفني با حسين اميرعبداللهيان وزير امور خارجه کشورمان، ضمن تبريک انتصاب وي، ابراز اميدواري کرد در پي استقرار دولت جديد در ايران، روابط و تعاملات دو کشور در عرصه‌هاي مختلف بر اساس تفاهم و درک متقابل گسترش يابد.


زن ایرانی شهردار فرانکفورت شد
نرگس اسكندرى فعال سياسى ايرانى تبار با شكست ائتلاف سه حزب به عنوان شهردار فرانكفورت آلمان انتخاب شد. او متولد ١٣٤٥ در تهران است. ٢٠ ساله بود كه به فرانكفورت رفت و عضو حزب سبز شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار