| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

قتل عام اعضای یک خانواده
فرمانده انتظامی اهواز از قتل اعضای یک خانواده به‌علت اختلاف خانوادگی خبر داد. سرهنگ محسن دالوند اظهارکرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل 4 عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد چهارنفر از عموهای خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کرده‌اند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌اند و دیگر دختر خانواده مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است. فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه دستورهای ویژه جهت دستگیر قاتلان صادر شده است، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی علت این حادثه بوده است.

اعتراف به ۸۵ فقره سرقت
فرمانده انتظامی دامغان گفت: معتاد سابقه‌دار پس از دستگیری به ۸۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل شهرستان دامغان اعتراف کرد. سرهنگ سیدرضا علوی ، افزود: در پی وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و برخی منازل شهرستان دامغان، پیگیری جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان در همین راستا با بررسی شبانه‌روزی و تخصصی و به‌کارگیری ترفندهای خاص، تجهیزات و امکانات ویژه، سرنخ‌هایی از یک متهم سابقه‌دار و غیربومی کسب کردند. علوی افزود: پس از هماهنگی های لازم، عملیات پلیس برای دستگیری این متهم آغاز و سرانجام متهم دستگیر شد. فرمانده انتظامی دامغان تصریح کرد: معتاد سابقه‌دار در اعترافات خود به همدستی معتاد سابقه‌دار دیگر و فروش لوازم مسروقه به یک مالخر اشاره کرد که در پی این اعترافات، هر ۲ متهم دیگر پرونده نیز دستگیر و در نهایت به مراجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی سازنده اکانت جعلی
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی که با ساخت اکانت جعلی در شبکه‌های اجتماعی سبب ایجاد هتک حیثیت شاکی شده بود، خبر داد. سرهنگ سیدنظام موسوی گفت: شخصی با دردست‌داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه کرده و بیان داشت در یکی از شبکه‌های اجتماعی شخصی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی از طریق ساخت صفحه جعلی نموده است. رئیس پلیس فتا ادامه داد: پس از ثبت شکایت این فرد تحقیقات جهت پیگیری پرونده آغاز که با بررسی‌های اولیه مشخص شد شخصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرده که با انجام اقدامات فنی متهم شناسایی و طی یک عملیات دستگیر شد. سرهنگ موسوی افزود: متهم هنگام روبه‌روشدن با ادله و مستندات جرم، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را انتقام‌جویی عنوان کرده و گفت که با توجه به مشکلات قبلی که با شاکی داشته دست به چنین اقدامی زده است و سرانجام از این اقدام خود ابراز ندامت و پشیمانی نمود و پرونده به‌همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

دستگیری باند اسکیمری
رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی از شناسایی و دستگیری اعضای باند اسکیمری در مشهد خبر داد. سرهنگ جواد جهانشیری، گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا استان مبنی بر برداشت 220 میلیون ریال از حساب بانکی وی و همچنین 27تن از دیگر شهروندان با همین موضوع، شکوائیه‌ای واحد به پلیس فتا استان ارائه و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. وی تصریح کرد: با توجه به ادله موجود در پرونده‌ها رد متهمان در فضای‌مجازی شناسایی و متهمان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند. این مقام مسئول گفت: متهم ردیف اول در مواجهه با ادله فنی غیرقابل‌انکار بزه خود را پذیرفت و اعتراف کرد وگفت: «پس از آشنایی با نحوه کار دستگاه اسکیمر و تهیه آن وسوسه شدم و به بهانه دستفروشی با قیمت بسیار نازل مشتریانی دور خودم جمع کردم و با توجه به سرعت عمل به‌کارگرفته شده موفق به استخراج اطلاعات بیش از 400 کارت‌بانکی شده اما برای تکمیل نقشه خود به همدستی نیاز داشتم که از قسمت کاریابی دیوار این مشکل را نیز بر خود هموار ساخته و با فریب یکی از شهروندان از وی خواستم در دستفروشی جوراب و ماسک همراهی‌ام کند که با توجه به حقوق و مزایای در نظر گرفته شده او نیز با کمال میل پذیرفت.» سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: پس از اعتراف متهمان، به‌همراه ادله موجود در پرونده، آنها جهت تعیین‌تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار