| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تماس تلفني اژه‌اي با خواهر متهم مرادی
مهدي کشت‌دار، مديرعامل خبرگزاري قوه قضائيه طي توئيتي نوشت: روز پنجشنبه پيامي از طرف خواهر متهم اميرحسين مرادي خطاب به رئيس قوه قضائيه براي صفحه اژه‌اي ارسال مي‌شود. رئيس عدليه در جريان اين پيام قرار گرفته و بلافاصله ساعتي بعد شخصا با خواهر متهم مرادي تماس گرفته و در جريان صحبت‌هاي وي قرار مي‌گيرد.
بازداشت ۱۶مخل نظم عمومی
دادستان عمومی انقلاب شهرستان بهمئی گفت: ۱۶ نفر از مخلان نظم عمومی در درگیری‌های هفته گذشته این شهرستان دستگیر شدند. عبدا... حبیبی منش اظهار داشت: درگیری خیابانی با سلاح گرم و سرد در شهر لیکک و بخش ممبی این شهرستان موجب سلب آسایش و آرامش همسایگان و عابرین پیاده شد. وی تصریح کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضائی است.
طالبان در صداوسیما مهربان است
جمهوری اسلامی نوشت: تلویزیون هنوز هم اخبار افغانستان را با طعم «طالبان تغییریافته» نقل می‌کند! آنچه قابل تأمل است اینست که خبرنگار صداوسیما در کابل از کنار آن‌همه جنایات تروریست‌های طالبان در پنجشیر، آوارگی زنان و کودکان مسلمان در کوه‌ها، شکسته شدن تلویزیون‌های مردم در روستاها توسط طالبان و بریده شدن سرهای مخالفین به دست تروریست‌های طالبان بی‌تفاوت عبور می‌کند و چهره ذبیح‌ا... مجاهد را که از تروریست‌های سابقه‌دار است با لبخند و مهربانی نشان می‌دهد!
انتقاد ضرغامی از رضاخان
عزت‌ا...ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در توئیتی با اشاره به رفتار رضا خان مبنی بر بنا نهادن بیش‌ از ۲۰ کاخ برای خود و خانواده‌اش نوشت: اگر در آن زمان فضای مجازی داشتیم آیا رضا خان جرأت این رفتار را داشت؟ وی در این توئیت نوشت: ‏رضا‌خان، طبیعت دل‌انگیز ۱۱۰ هکتاری ‎سعدآباد را اقامتگاه تابستانی قرار داد و بیش‌ از ۲۰ کاخ را برای خود و خانواده‌اش بنا نهاد. ضرغامی افزود: اگر در آن زمان فضای مجازی داشتیم آیا جرأت این رفتار را داشت؟
نظامیان خارجی در فرودگاه اصفهان!
روزهای گذشته انتشار فیلمی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان باعث ایجاد شایعاتی شد. روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان اعلام کرد: همان‌طور که در اخبار روزهای قبل منتشر شده، ششمین دوره مسابقات نظامی ارتش‌های جهان با حضور چهار تیم از کشورهای ایران، روسیه، ازبکستان و ویتنام، از تاریخ ۳۱ مرداد ماه تا ۱۲ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد که بازیکنان تیم‌های مهمان با هواپیماهای اختصاصی کشور خود و از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی به اصفهان رفت و آمد داشتند.
پناهندگی چند خانواده افغانستانی
سرهنگ رضا جعفرزاده فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی، با اشاره به پناهنده شدن چند نفر تبعه افغانستانی به ارتش مستقر در مرز دوغارون گفت: در جریان ماموریت روزانه نیروهای تیپ ۳۷۷ مستقر در نقطه صفر مرزی، چهار نفر زن، سه نفر مرد و چهار دختر بچه افغانستانی سه شنبه هفته گذشته در منطقه؛ توسط نیروها مشاهده شدند و برابر دستورالعمل‌های سازمانی تحویل نیروهای مرزبانی شدند.
پيش‌بيني از آينده برادران لاريجاني
يک فعال سياسي اصولگرا گفت: علي لاريجاني صبغه سياسي پررنگ‌تري دارد و من بعيد مي‌دانم وي از صحنه‌هاي سياسي کنار برود و همچنان در اين عرصه خواهد ماند. جواد آرين‌منش در خصوص چرايي کناره‌گيري صادق آملی لاريجاني اظهار کرد: آقاي صادق لاريجاني در اين توئيت به دخالت‌هايي که از بيرون شوراي نگهبان نسبت به بررسي صلاحيت‌ها انجام مي‌شود و همچنين اتکای اعضای شوراي نگهبان به برخي مستندات غير دقيق که از برخي مراجع در اختيار اين شورا قرار مي‌گرفت، انتقاد کرد.
ادعاي العربي درباره سفر الکاظمي
روزنامه العربي الجديد به نقل از برخي منابع آگاه درخصوص سفر مصطفي الکاظمي، نخست وزير عراق به تهران نوشت: الکاظمي در رابطه با چهار مساله مهم با مسئولان ايراني رايزني خواهد کرد؛ انتخابات عراق، انرژي، ميانجيگري ميان ايران و عربستان و ميانجيگري ميان ايران و آمريکا.اين منابع که خواستار عدم فاش شدن نامشان شده‌اند تاکيد کردند: ايران سه هفته پيش، ناگهاني صادرات گاز خود به عراق را به طور گسترده کاهش داد و دليل آن عدم پرداخت پول اين گاز از سوي عراق است که اين امر منجر به کاهش توليد برق در عراق شد.
ادعاي سپيده قليان بررسي شد
رئيس سازمان زندان‌ها گفت: ادعاي خانم قليان مبني بر «کفن پيچ کردن کودک افغاني توسط زندانبان‌ها» بررسي شد. محمدمهدي حاج محمدي در توئيتر نوشت: ادعاي خانم قليان مبني بر«کفن پيچ کردن کودک افغاني توسط زندانبان‌ها» بررسي شد. مادر اين کودک که در اسفند۹۹ آزاد شده بود، توسط بازرس ما دعوت شد؛ توضيحات ايشان را ببينيد و سياه ديدن سپيدي‌ها توسط ‎سپيده قليان و رسانه‌هاي هوادارش را قضاوت کنيد. خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل...
احضار سازندگان کلیپ جنجالی در دزفول
فرمانده انتظامی دزفول خوزستان از احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت کنندگان در این موزیک ویدئو خبر داده است. عصر جنوب نوشت؛ این موزیک‌ویدئو کاری از گروه «سل‌لا» است که سرپرستی آن را پیمان یوسفی از مربیان موسیقی به عهده دارد. «گراوندی» گفته اعضای این گروه را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و احضار کرده است. او دزفول را شهر دارالمومنین خوانده و گفته اجازه نمی‌دهیم وجهه شهرستان و آبروی دزفول مخدوش شود.
امام جمعه کاشان بستری شد
آیت‌ا... عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان بستری شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حال عمومی آیت‌ا... سلیمانی مساعد است. سیدعلیرضا مروجی دلیل بستری امام جمعه کاشان را لزوم تزریق برخی داورهای بیمارستانی برای تسریع در روند درمان عنوان کرد. شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار