| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

در بازی با «مراکش» شانس خیلی کمک‌مان کرد

خاطرات
رامین رضاییان در ابتدای گفت‌وگوی مشترکش با تلویزیون فیفا و رسانه «فوتبال در قطر» خود را اینگونه معرفی کرد: «رامین رضاییان هستم، فرزند ایران، بازیکن فوتبال». رضاییان سپس گریزی به خاطرات کودکی‌اش زد و گفت: «وقتی بچه بودم، یادم است زمانی‌که جام‌جهانی برگزار شد و برزیل به قهرمانی رسید، رونالدو با گل‌هایی که می‌زد و مدل مویی که داشت، برای من خیلی جالب بود. آن روزها تصویری به یادماندنی برای من بود.». بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران افزود: «اولین خاطره من از جام‌جهانی، جام‌جهانی 2002 کره‌جنوبی - ژاپن بود که در فینال برزیل با 2 گل رونالدو آلمان را شکست داد. رونالدوی برزیلی با آن بازی‌های زیبا و فوق‌العاده‌اش را به یاد دارم و این به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی کودکی من از جام‌جهانی است».
بازی در 2018
وی درباره تجربه‌اش از بازی در جام‌جهانی 2018 و تقابل با پرتغال و ستاره‌ای چون «کریس» تصریح کرد: «در کل این بازی‌ها فراموش‌نشدنی است. وقتی وارد استادیوم می‌شوید، آن جو و هیجان آنقدر زیباست که توصیف‌کردنش خیلی سخت است. به‌خصوص بازی روبه‌روی بازیکنی که به‌همراه «مسی» از بهترین بازیکنان دنیاست و او روبه‌روی من بازی می‌کرد. آن لحظه فکر می‌کردم که چه افتخار بزرگی نصیب من شده است روبه‌روی چنین بازیکنی بازی کردم و توانستم رونالدو را کنترل کنم و این از لحظات به یادماندنی زندگی من بود».
مهار رونالدو
رضاییان گفت: «زمانی‌که با پرتغال بازی داشتیم و در تونــل استادیوم بودیم مــن مثل همیشه می‌خواستم هیجانی بدهم و به بازیکنان گفتم فریاد بزنیــد که استرس از بـدن‌تان خارج شود. آن لحظه همــه یک مدلی همدیگر را تشویق می‌کردیم یـــا بـــا دادزدن همــدیگر را صدا می‌زدیــم که پرتغالی‌هــا ترسیــــده بــودنــد. ما همین روند را در زمیــن هم داشتیـــم و بـــا یک نگاه دوستانه و برادرانه کار را ادامه دادیــم. مثلا خود من مامور مهار رونالدو بودم و به‌خوبی آن کار را کردم و نتوانست کاری کند.».
حسرت
اما حسرت بزرگ بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران چیست. او ادامه داد: «در بازی با پرتغال سزاوار برد بودیم و یکی از بهترین بازی‌های ایران را در جام‌جهانی دیدیم. شاید اگر در جام‌جهانی کمی شانس ما را همراهی می‌کرد، البته غیر از بازی با مراکش که شانس خیلی کمک‌مان کرد، مطمئنا می‌توانستیم به‌عنوان تیم اول گروه‌مان صعود کنیم».
قطر
رضاییان درباره اینکه قطر، کشوری که در آن فعالیت می‌کند میزبان جام‌جهانی 2022 است و تصورش از این میزبانی چیست، گفت: «برگزاری جام‌جهانی در قطر، خیلی قشنگ و زیباست. مثل دیگر جام‌جهانی‌هاست که البته هر جام‌جهانی زیبایی‌های خودش را دارد و این جام هم یک زیبایی‌هایی دارد که می‌تواند به یادماندنی شود». این بازیکن بیان داشت: «3 سال‌ونیم است که در قطر بازی می‌کنم و همه‌چیز اینجا بی‌نظیر است. امکانات، زمین‌های تمرین و همه‌چیز عالی است. من فکــر می‌کنــم هر چقدر لیگ خوبی داشته باشید، تیم‌ملی قوی‌تری دارید. فکر می‌کنم این روند، موفقیت را برای تیم‌ملی و فوتبال قطر به‌دنبال دارد و من هم برای آنها آرزوی موفقیت دارم».

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار