| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

چالش‌های جام‌ جهانی فوتسال

آرمان‌ملی: جام‌جهانی فوتسال در حالی در لیتوانی برگزار می‌شود که تیم کشورمان به‌عنوان مدعی در این رقابت‌ها به میدان می‌رود و از طرف دیگر تیم‌ملی برزیل نیز با چالش‌هایی مواجه است.
وضعیت ایران
یک سایت لیتوانیایی با تحلیل تیم‌های حاضر در جام‌جهانی فوتسال، ایران را تیمی نامید که قطعا به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کند. تیم‌ملی فوتسال ایران از روز سه‌شنبه (۲۳شهریور) در جام‌جهانی فوتسال در لیتوانی به میدان می‌رود. یک سایت ورزشی کشور میزبان به قدرت فوتسال ایران اشاره کرد و گفت: در مورد نمایندگان آسیا در جام‌جهانی، نباید حرفه‌ای‌بودن تیم ایران را پنهان کرد. لیتوانیایی‌ها خودشان این فرصت را داشتند که در تورنمنت تایلند با این تیم قدرتمند روبه‌رو شوند. آنها مانند ساعت دقیق بازی می‌کند. در ایران، فوتسال یک ورزش بسیارمحبوب است که موردتوجه فوق‌العاده قرار دارد. رویکرد حرفه‌ای، پول زیادی که در فوتسال این کشور سرمایه‌گذاری می‌شود و بازی خوب تیم ایران ما را مطمئن می‌کند که بگوییم ایران را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی خواهیم دید.
برزیل
تیم‌ملی فوتسال برزیل پس از اینکه در دوره قبل نتوانست برای اولین‌بار به نیمه‌نهایی صعود کند و مقابل ایران حذف شد حالا باردیگر به قهرمانی فکر می‌کند، بالاخره زمان آن فرارسیده که برزیل بدون حضور «فالکائو» رقابت کند. فالکائو در ۵ جا‌م‌جهانی بازی کرد و در پایان سال ۲۰۱۸ از فوتسال ملی بازنشسته شد. مارکینیوس‌.خاویر، سرمربی برزیل گفت: وقتی فالکائو را از دست دادیم، باید به استراتژی‌ای فکر می‌کردیم که فوتسال برزیل را در سطح بالایی نگه می‌داشت. ما با رفتن او کمی رنج کشیدیم اما شروع به تلاش بیشتر کردیم و توانستیم با فداکاری همه، کار بزرگی را انجام دهیم. سرانجام، تیم برزیل امید اصلی خود را برای گلزنی و بازی‌های زیبا را در پای «فرایو» کشف کرد. این بازیکن ۳۰ ساله بهترین بازیکن فوتسال جهان در دو سال گذشته انتخاب شد. او افزود: مردم انتظار زیادی از برزیل در جام‌جهانی فوتسال دارند. برزیل در هر رقابتی تیمی مورد علاقه است که برای قهرمانی می‌جنگد. فشار زیادی روی ما وجود دارد اما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار