| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

گلايه فعالان كارگري از وزير كار
انجمن‌هاي صنفي و فعالان تشكلات كارگري از وزير كار خواستند كه با فعالان تشكلات از سراسر كشور ديدار كند و ديدارهاي خود را مختص با روساي تشكلات نكند. برخي ديگر نيز خواستار ديدار وزير كار با انجمن‌هاي كارگري شدند و گفتند برخي از كانون ها مثل كانون كارگران ساختماني، انجمن هاي زيادي دارد كه مي‌طلبد وزير كار با آنان ديدار داشته باشد و ديدار با مسئولان كانون كفايت نمی‌كند.
غیبت جهانبخش مقابل تیم اسرائیلی
باشگاه فاینورد هلند اعلام کرد که این تیم در دیدارهای خود برابر نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ کنفرانس اروپا از «علیرضا جهانبخش» استفاده نخواهد کرد. این باشگاه هلندی در اطلاعیه‌ای این خبر را اعلام کرد. تیم آلکمار هلند نیز که در سال ۲۰۱۶ جهانبخش را در اختیار داشت، در تصمیمی مشابه از استفاده از وی در دیدار برابر همین تیم در تل‌آویو در لیگ اروپا خودداری کرد.
عذرخواهی عنابستانی از سرباز راهور
علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس که چندی پیش به دلیل تخلف و نادیده گرفتن قانون و همچنین «تعدی به سرباز راهور» به مجازات حبس محکوم شده بود، با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسماً از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.
عبدا... عبدا... بازداشت نشده است
رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در دولت اشرف غنی، خبر بازداشت خود به دست طالبان را که یک خبرنگار هندی توئیت کرده بود، تکذیب کرد. عبدا... عبدا... در توئیتر خود نوشت که این خبر که طالبان او را بازداشت و به جای نامعلومی منتقل کرده اشتباه است. وی از خبرنگار هندی خواست حرفه‌ای عمل کند و خبر را پیش از انتشار بررسی کند.
توصيه به رئيسي درباره سفرهاي استاني
حشمت ا... فلاحت پيشه، نماينده مجلس دهم، در حساب شخصي خود در توئيتر نوشت: سفرهاي استاني رئيس جمهور اقدامي ارزنده است. براي پرهيز از سرنوشت سفرهاي استاني کم نتيجه گذشته، ايشان بايد ابتدا مشکلات اساسي مملکت همچون افت ارزش پول ملي، بن بست‌هاي سياست خارجي و بازگشت پول هاي بلوکه شده را حل کند.
کنايه مطهري به مقامات درباره طالبان
علي مطهري با کنايه به صحبت‌هاي مقامات دولت و توصيه به آنها براي تشکيل دولت فراگير با کنايه نوشت: داستان توصيه مقامات ما به طالبان براي تشکيل دولت فراگير از طنزهاي روزگار است. طالبان مي‌گويند ما انتخابات آزاد و دولت فراگير شما را ديديم، در واقع راه خودتان را مي رويم، ما با صداقت و شما با ظاهر سازي رطب خورده کي منع رطب کند؟!
توييت فضائلي درباره روند واکسيناسيون
فضائلي از مسئولان رسمي خواست تا علت سرعت گرفتن واکسيناسيون در هفته هاي اخير را براي مردم توضيح دهند.مهدي فضائلي در توييتر نوشت:عده محدودي اجمالاً در جريانند اما خوب است يک مقام رسمي علت افزايش قابل توجه واردات واکسن و به تبع آن سرعت گرفتن واکسيناسيون طي هفته‌هاي اخير را براي مردم توضيح دهد.
اطلاعيه دفتر احمدي‌نژاد درباره انتصابات
رئيس دفتر رئيس دولت‌هاي نهم و دهم با انتشار اطلاعيه‌اي درباره انتصابات مديران اجرايي نوشت: با توجه به نشر اخباري مبني بر دخالت دکتر احمدی‌نژاد در انتصابات مديران اجرايي و در پي آن پرسش‌هاي جمعي از مردم عزيز در اين رابطه، به اطلاع عموم مي رساند که اين موضوعات به هيچ وجه صحت ندارد.تصريح و تاکيد مي‌نمايد که خادم ملت ايران هيچگونه دخالتي در انتخاب و انتصاب وزراء و مديران و ديگر امور اجرايي نداشته و ندارد.
توضیح عبدالکريمي درباره اخراجش
بيژن عبدالکريمي، استاد دانشگاه گفت: اينکه گفته‌اند عبدالکريمي به خاطر زدن حرف‌هاي خارج از حيطه درس در کلاس، از دانشگاه اخراج شد، دروغ محض است. امروز نيروهايي در پشت پشتوانه‌هاي انقلاب جمع شده‌اند که به راحتي دروغ مي‌گويند و اين خيلي زشت است. اصلا فکر کنيد عبدالکريمي يک اپوزيسيون است و 40سال است تلاش مي‌کند به جمهوري اسلامي ضربه بزند، فکر مي‌کنيد در همه اين سالها توانسته بودم به اندازه اينکه اين اخراج و موجي که در جامعه ايجاد کرد و اخباري که سر آنتن رفت و مصادره‌اي که برخي از رسانه‌هاي زرد کردند، به نظام ضربه بزنم؟
اجاره اشتراکی خانه در تهران!
یکی از مشاوران املاک منطقه نواب تهران می‌گوید: «در یک سال گذشته تقاضا برای گرفتن خانه‌ اجاره‌ای با چند هم‌خانه افزایش داشته است. پولشان نمی‌رسد، دو یا سه نفری خانه می‌گیرند.» مشاور املاکی دیگری می‌گوید: «تنها افراد مجرد نیستند که دنبال اجاره خانه به صورت مشترک هستند. مستاجر متاهل هم داشتیم.» او می‌گوید: «دو خانواده متاهل که با هم ۶ نفر می‌شدند. یک خانه ۷۰ متری را ۳۰۰ میلیون تومان رهن کردند.» درآمدها دیگر کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد. به خصوص آنهایی که حقوق مصوب وزارت کار را می‌گیرند.
واژگونی خودرو دادستان لردگان
دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری از وقوع حادثه رانندگی و واژگونی خودرو دادستان شهرستان لردگان خبر داد. عبدالرضا علیمحمدی گفت: صبح دیروز خودرو شخصی دادستان لردگان در حین مراجعه به محل کار دچار واژگونی شده و او را راهی بیمارستان می‌کند. دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری افزود: حال عمومی وی مساعد است و طبق نظر کارشناسان این حادثه کاملا سهوی رخ داده و عمدی در کار نمی‌باشد
واکنش به شایعه بمب‌گذاری در بانک اهواز
فرمانده انتظامی اهواز گفت: خبر وجود یک بسته مشکوک در یکی از بانک‌های منطقه کیانپارس شهر اهواز کذب بوده و شناسایی و دستگیری عوامل انتشار این شایعه در دستور کار پلیس قرار دارد. سرهنگ محسن دالوند با بیان اینکه ماموران شرایط را بررسی کردند، ضمن تایید شایعه بودن خبر از کلیه شهروندان خواست به شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنند.جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز نیز در خصوص مطلب منتشر شده مبنی بر بمب‌گذاری در بانک کشاورزی کیانپارس گفت: این موضوع تکذیب می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار