| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

«استقلال تاجیک» تیمی مرموز است

نمایندگان فوتبــال کشورمان در هفتــه جاری مقابل حریفان آسیایـــی خود به میدان می‌روند. سیدمهدی سیدصالحــی در این خصوص صحبت کرد.
شرایط استقـلال پیش از دیدار با الهلال چگونه است؟
به‌رغم حواشی صورت‌گرفته پیرامون استقلال اما تا حدودی نفرات مدنظر فرهاد مجیدی جذب شدند و فراموش نکنیم جدایی نفرات کلیدی چون مهدی قائدی و شیخ دیاباته به‌سود این تیم نبوده است. تیم‌های حوزه خلیج‌فارس بودجه زیادی را صرف حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا می‌کنند و الهلال هم تلاش کرده با هزینه زیادی است. البته بازی‌هایی که از این تیم دیدم گویای ایرادات واضحی بود. این تیم با اینکه تلاش کرده ستاره‌های زیادی جذب کند اما خیلی آماده نیست. همان‌طور که فرهاد مجیدی اشاره کرده بود این تیم در خط‌دفاعی دارای ایرادهایی است. البته تیم‌های حوزه خلیج‌فارس به‌خاطر صرف هزینه‌های بالا دچار اعتمادبه‌نفس کاذب می‌شوند و در خط‌دفاعی باز بازی می‌کنند. بازیکنان استقلال هم باید از منافذ موجود در خط‌دفاعی الهلال نهایت استفاده را ببرند تا موفق به شکست این تیم شوند.
پرسپولیس با نماینده تاجیکستان دیدار خواهد کرد!
استقلال دوشنبه تیم مرموز، ناشناخته و با برنامه‌ای است. این تیم در گروهی که الهلال در آن حضور داشت در قامت صدرنشین گام به مرحله حذفی گذاشت و بدون تردید چنین موفقیتی اتفاقی نبوده است. در گروه A مرحله مقدماتی شباب‌الاهلی امارات که در نقل‌وانتقالات مهدی قائدی و احمد نوراللهی را جذب کرد هم حضور داشت و نماینده ازبکستان هم تیم ضعیفی نبود. استقلال‌تاجیکستان دیدارهایش پخش مستقیم نداشته و دلیل آن نرسیدن فیلم بازی‌هایش مقابل رقبای آسیایی بوده است. این تیم نمی‌خواهد دستش مقابل حریفان رو شود و برای همین هم پرسپولیس آنالیزور خود را راهی تاجیکستان کرد تا بتواند به شناخت مناسبی از این حریف گمنام دست یابد.
نظرتــان در مــورد تراکتـــور در لیگ‌قهرمانان چیست؟
سرخ‌پوشان تبریز در فصل نقل‌وانتقالات چندین بازیکن اصلی را از دست دادند. با توجه به شرایط نامساعد تراکتور که سرمربی این تیم در آستانه دیدار با حریف عربستانی باردیگر تغییر کرد و فیروز کریمی سکان هدایت سرخ‌پوشان را باردیگر بر عهده گرفت احتمال کسب نتیجه به‌خاطر کمبود بازیکن و فقدان بازی تدارکاتی اندک است. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شاید نتیجه‌ای خلاف انتظار همگان رقم خورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار