| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

توقیف وانت حامل مواد
سرپرست قــرارگاه عملیاتی ابوذر از كشف 283 کیلو و 580 گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش از یکدستگاه وانت پیــکان خبر داد. سرهنگ مهدی توسنگ اظهارداشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی موادمخدر به مرکز کشور مطلع و در این خصوص ماموران یگان تکاوری 124 شهداد به محل‌های مدنظر اعزام تا در نهایت به یکدستگاه وانت پیکان مشکوک و به آن دستور ایست دادند. وی ضمن اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده پلیس و با افزایش سرعت و انجام حرکات خطر ساز قصد فرار داشت، بیان کرد: با هوشیاری ماموران، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از آن 283 کیلو و 580 گرم موادمخدر، شامل: 179 کیلو و 120 گرم تریاک و 104 کیلو و 460 گرم حشیش کشف و یک متهم دستگیر شد. سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر، خاطرنشان کرد: ماموران جان‌برکف یگان تکاوری همواره برای امنیت و آرامش مردم در اقصی نقاط این استان پهناور در حال انجام ماموریت هستند.
حمل البسه قاچاق با تاکسی
جانشیــن فرمانـــده انتظامـــی استـان آذربایجان‌غربی از توقيف یکدستگاه تاکسی بین‌شهری و کشف 773 ثوب البسه خارجــی قاچاق به ارزش بیش از 15 میلیــارد ریــال در شهرستان میاندوآب، خبر داد. سرهنگ ایرج حسنخانی اظهارداشت: ماموران ایست و بازرسی شهید محمــدنژاد در شهرستان میاندوآب، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور میاندوآب- تبریز به یک سواری پژو 405 (تاکسی بین‌شهری) به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند. وي افزود: در بازرسي از خودروی متوقف شده با هوشیاری ماموران؛ 773 ثوب البسه خارجی قاچاق (کاپشن زمستانی) کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 15‌میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: در این راستا یکدستگاه خودرو سواری توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ حسنخانی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولويت‌های اصلي پليس است و پليس با اقتدار كامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون‌شكنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طريق فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
کشف 61 دستگاه ماینر
فرمانده انتظامی شیراز از کشف 61 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 13 ميليارد ريال خبر داد. سرهنگ فرج شجاعی اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دایرشدن مزارع استخراج ارزدیجیتال قاچاق در 2 کارگاه و استفاده غيرمجاز از آنها، بررسي موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي‌ با مقام قضائي به‌همراه نماينده اداره برق به محل‌های مذكور اعزام و در بازرسي از مکان‌های موردنظر موفق شدند 61 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف كنند. فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌هاي مکشوفه را 13 ميليارد ريال برآورد کردند، بيان داشت: در اين رابطه 3 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند. سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: فعاليت غيرمجاز توليدکننده ارزديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادي باعت اخلال در شبکــه برق‌رسانــي مي‌شود؛ لذا شهروندان هرگونه اخباري در اين زمينه را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار