| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

گرانی خودرو
چرا باید خودروهای داخلی اینقدر گران شده باشد واقعا توانایی خرید خودروهای داخلی را هم نداریم. بعد از چند سال پس‌انداز با چهار فرزند امیدوار بودم که بتوانم یک ماشین بخرم تا هم بتوانم امرار معاش زندگی کنم و هم اینکه در زندگی راحت باشم ولی متاسفانه آنقدر خودروهای داخلی گران شده است که دیگر دوچرخه هم نمی‌توانیم بخریم!
همتی از تهران
اینترنت
از اینترنت ثابت استفاده می‌کنم قیمت بسته‌های اینترنت در اسفند ۹۹ زمانی‌که مجلس درگیر مصوب کردن افزایش قیمت بود؛ حدود ۱۵ درصد گران شد آن موقع گفتند همین افزایش مصوب هست. جالب اینجاست که این هفته برای خرید همان بسته اینترنتی اقدام کردم و متاسفانه دیدم این ماه دوباره ۲۰ درصد گران شده است. وقتی علت را پرسیدم، گفتند مصوب تنظیم مقررات هست.‌اخبار را زیر و رو کردم دیدم خبر جدیدی مبنی بر افزایش قیمت دوباره نیست. پس چرا اپراتورها بدون اینکه اعلام کنند اینترنت را گران می‌کنند.
محمدی از تهران
بیمه
همسرم کارگر ساختمانی هست و نزدیک یکسال برای بیمه اقدام کرده ایم اما متأسفانه سایت بیمه مخصوص کارگران ساختمانی باز نمی‌شود. چرا باید این گزینه غیر فعال شده باشد ما به این بیمه نیاز داریم.
اصغری از تهران
اینترنت
روستای میدانک از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی می‌باشد که با صد خانوار ثابت که در فصل کشاورزی به ۲۰۰ خانوارهم می‌رسد فاقد اینترنت است از مسئولان تقاضا داریم که سری به این روستا بزنند و از مشکلات اهالی این روستا باخبر شوند.
شاکری از کمیجان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار