| کد مطلب: ۱۰۱۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

فوت دختر ۲ ساله به‌دلیل سقوط
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: «باران» دختر ۲ ساله کرمانشاهی که از پشت‌بام منزل سقوط کرد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. سرهنگ علیرضا دلیری افزود: این کودک ۲ ساله همراه با یکی از اعضای خانواده در یکی از محلات شریعتی به پشت‌بام منزل رفته بود و به‌علت غفلت پیش آمده به لبه پرتگاه نزدیک و به پایین سقوط کرد. وی ادامه داد: پس از این حادثه، باران ۲ ساله به بیمارستان منتقل شد اما پس از گذشت حدود ۲۴ ساعت به‌علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. سرهنگ دلیری در پایان و با ابرازتاسف از این حادثه ناگوار و بیان اینکه جسد این کودک به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است، از خانواده‌ها خواست در چنین اماکنی به‌شدت مراقب کودکان باشند و برای لحظه‌ای از آنها غفلت نکنند.

غرق‌شدن 2 جوان در سد
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از غرق‌شدن دو جوان بروجردی در سد مهرگان خبر داد. علی مهرزاد صفدری اظهارکرد: 2 جوان ۱۷ ساله بروجردی در سد مهرگان این شهرستان غرق شدند. وی اضافه کرد: پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان بیان کرد: متاسفانه افراد غرق‌شده قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس ۱۱۵ فوت کردند.

کلاهبردار «واتساپی» ناکام ماند
رئیس پلیس فتا استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از طریق شبکه اجتماعی «واتساپ» قصد اقدام به کلاهبرداری و برداشت 130 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان اراکی کرده بود. سرهنگ احسان آنقی، بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبني بر اینکه فردی با مهندسی اجتماعی و جلب اعتماد یکی از شهروندان اراکی، از طریق شبکه اجتماعی واتساپ موفق به برداشت 130 میلیون ریال از حساب یکی از هموطنان کرده بود، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباخته، وی عنوان داشت که فرد کلاهبردار از طریق شبکه اجتماعی واتساپ با او تماس گرفته و پس از فریب‌دادن و جلب اعتماد وی، او را به درگاه بانکی کشانده و موفق به برداشت 130 میلیون ریال از حساب قربانی شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار