| کد مطلب: ۱۰۱۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

واژگونی اتوبوس با 3 فوتی
سخنگوی اورژانس مازندران از واژگونی اتوبوس در محور «هراز» و کشته‌شدن 3 نفر خبر داد و گفت: در این حادثه ۳۹ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های آمل منتقل شدند. ذکریا اشکپور اظهارکرد: اطلاعات این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد. سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس، آمل۱،آمل۲، آمل۳، آمل۴، سقرچی، بایجان، گزنک، پلور، اتوبوس آمبولانس اورژانس، و پایگاه‌های هلال کهرود، گزنک، رینه، پلور، به محل حادثه واقع در محور هراز، محدوده بایجان، اعزام شدند. وی اضافه کرد: در این حادثه که دراثر انحراف و واژگونی اتوبوس اتفاق افتاد، سه مرد آقا جان باختند و ۳۹ نفر مصدوم شدند. اشکپور خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

دستگیری 3 سوداگر
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 715 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان نیکشهر با قاچاقچیان مسلح خبر داد. سردار احمد طاهری اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از فعالیت یک باند مسلح، که قصد قاچاق محموله موادمخدر از شهرستان مذکور به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر طی چند شبانه‌روز با رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام قاچاقچیان را که با 2 دستگاه سواری پژو 405 در حال انتقال محموله موادمخدر در محور نیکشهر به ایرانشهر بودند روئیت و به آنها دستور ایست دادند. فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به‌سمت ماموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی براثر آتش پرحجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین‌گیر و هر 3 قاچاقچی به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش با 37 فشنگ جنگی دستگیر شدند. سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان 715 کیلو و 985 گرم موادافیونی از نوع تریاک کشف شد. وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های موادمخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان‌سوز از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انهدام باند شیشه
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره توزیع‌کنندگان شیشه در مرکزتهران و کشف ۲کیلو و ۴۶۶گرم شیشه خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان کرد: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران عملیات شهری این پلیس، مشخص شد ۳ تن از سوداگران مرگ سابقه‌دار با تهیه مقادیری موادمخدر « شیشه» به خرده‌فروشی موادروانگردان در مرکز پایتخت می‌پردازند. وی در ادامه افزود: به‌دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان در نهایت مخفیگاه آنان در یکی از محله‌های مرکزپایتخت شناسایی و تردد متهمان تحت‌کنترل درآمد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازدید از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۴۶۶ گرم شیشه و مبلغ ۲۶میلیون و ۸۰۰هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف شد. این مقام پلیسی در پایان اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کیف‌قاپ به‌دام افتاد
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از دستگیری سارق کیف‌قاپ در گشتزنی‌های پلیس راهور خبر داد و گفت: در این عملیات موفق متهم دستگیر و کیف مالباخته به وی مسترد شد. سرهنگ علی همه‌خانی تشریح کرد: عوامل گشت انتظامی منطقه 20 پلیس راهور تهران بزرگ، حین گشتزنی در محور جاده قم به موتورسواری که کیف شهروندی را قاپیده و به سرعت از محل متواری شده بود، برخورد کردند. او افزود: بلافاصله عملیات تعقیب متهم آغاز و سارق که به فرمان‌های پلیسی توجهی نمی‌کرد به‌سرعت از محل متواری شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهم با اقتدار پلیس راهور متوقف و راکب آن دستگیر شد. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد: سارق برای بررسی‌های پلیسی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت و کیف مالباخته کشف و به وی مسترد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار