| کد مطلب: ۱۰۱۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

فوت براثر برخورد با گاردریل‌
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یکدستگاه موتورسیکلت با گاردریل در منطقه ۲۱ و جانباختن راکب خبر داد. احسان مومنی اظهارداشت: در مسیر غرب به شرق مخصوص مقابل شرکت مینو (منطقه ۲۱) یکدستگاه موتورسیکلت به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل رفیوژ میانی برخورد نموده که راکب در دم فوت می‌نماید. وی از راکبان موتورسیکلت خواست قبل از حرکت حتما از کلاه ایمنی استفاده نمایند و از هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را از رانندگی دور نماید جدا خودداری نمایند.

۱۹۵ دستگاه ماینر کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: ۱۹۵ دستگاه ماینر ارزدیجیتالی غیرمجاز در شهرستان‌های سمنان و گرمسار کشف و ضبط شده است. سرهنگ محمداسماعیل حداد تاکید کرد: کشف ۱۷۳ دستگاه استخراج ارزدیجیتال ماینر غیرمجاز به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در یک واحد صنعتی غیرفعال شهرک صنعتی پایتخت (علی‌آباد) گرمسار یکی از مواردی بود که توسط پلیس با همکاری تیم بازرسی اداره برق کشف شد. وی با بیان اینکه کشف ۲۲ دستگاه رمز ارز یا همان ماینر غیرمجاز به ارزش دو واحد صنفی در شهرک غرب شهرستان سمنان دیگر کشفیات اخیر پلیس در سطح استان سمنان بود، گفت: عزم جدی پلیس در همکاری با ارگان‌های ذی‌صلاح در زمینه برخورد با ماینرها به‌دلیل پایمال‌شدن حق‌الناس در زمینه مصرف انرژی برق است.

تریاکِ‌فروش جنوب تهران دستگیر شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای در جنوب پایتخت و کشف 30 کیلو تریاک خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان موادمخدر در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. او در ادامه افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محلات جنوب تهران شناسایی و شمارش معکوس برای دستگیری نامبرده آغاز شد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران توضیح داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از این مکان، 30کیلو تریاک کشف کنند. این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری سارق و مالخر اماکن تجاری
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق اماکن تجاری و اداری که به‌تنهایی توانسته بود با نفوذ به انبار 6 شرکت اموال‌ باارزش آنها را سرقت کند، خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد. سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری گفت: در پی وقوع سرقت قطعات و تجهیزات از یک شرکت تجاری که سارق یا سارقان با تخریب دیوار انبار اموال باارزشی از قبیل: فیلتر، روغن‌موتور، توربو‌شارژ، رادیاتور، روغن و غیره جمعا به ارزش 4 میلیارد ریال را سرقت کرده بودند پرونده برای کشف و پی‌جویی در اختیار دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه قرار گرفت. او عنوان کرد: اکیپی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی، ردپای سارق یا سارقان را تا محله یافت‌آباد به‌دست آوردند. رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابرازداشت: با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه طی هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 10 تهران کارآگاهان به محل نگهداری اموال مسروقه در یافت‌آباد مراجعه و برخی از اموال مسروقه در کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی و تحقیقات انجام گرفته متهم به ارتکاب 6 فقره سرقت از انبار شرکت‌های مختلف معترف و اظهارداشت، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار