| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

دپوی موادمخدر در منزل
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشــف ۱۰۱ کیلو موادافیونی در منزل مسکونی در شـــرق تهران و دستـگیری ۴ قاچاقچی خبر داد. عبــدالوهاب حسنــوند اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند، فردی با همکاری ۳همدستش مقداری موادمخدر در منزل خود در شرق تهران دپوکرده است که موضوع به‌صورت ویــژه در دستــور کار مامــوران قرار گرفت.
وی با بیـان اینکه تیمی از ماموران این پلیــس پس از تکمیل تحقیقات اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند، ابرازداشت: در بــازرسی از آن منــزل متهمان ۱۰۱ کیلو موادافیونی شامل: ۵۶ کیلو تریاک، ۲۱ کیلو مرفین و ۲۴ کیلو شیشه، کشف شـد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اضافه کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

واژگونی نیسان حامل میوه
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک نیسان حامل بار میوه روی پل چمران خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید. مجید رنجبر اظهارداشت: در مسیر نیایش به غرب روی پل چمران یکدستگاه وانت نیسان به‌علت خواب‌آلودگی راننده واژگون شد. وی افزود: براثر این حادثه تمام بار میوه این نیسان بر در سطح معبر تخلیه که منجر به مسدودشدن سطح راه و ایجاد ترافیک سنگین در محور فوق شد. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد: بلافاصله تیمی از عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به ایمن‌سازی و بازنمودن یک لاین عبوری موقت اقدام کردند تا دیگر خودرو‌ها بتوانند از این مسیر عبور کرده و بار ترافیکی محدوده کاهش یابد. رنجبر گفت: همچنین با آمدن جرثقیل در موقعیت نسبت به جابه‌جایی این نیسان اقدام گردید و به محل ایمن منتقل شد. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: هیچگاه با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی ننمایند و همیشه قبل از از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم. گفتنی است که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله ۲۳۲ کیلوگرمی تریاک در کرمانشاه و دستگیری پنج قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل‌توجهی مواد از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به آنها در ورودی شهر کرمانشاه اقدام کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک، از دستگیری پنج نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد. وی در ادامه کشفیات امسال پلیس مبارزه با موادمخدر استان را حدود یک‌تن و ۳۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: در همین راستا ۱۰۷ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند. جاویدان در پایان از دستگیری و جمع‌آوری بیش از یک‌هزار معتاد متجاهر نیز در حدود چهارماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع‌آوری معتادان متجاهر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

۱۲ دستگاه ماینرکشف شد
پلیس امنیــت عمومــی پایتخت از کشــف ۱۲ دستگاه ماینر از انبار یک منزل مسکونی در حوالی باغ‌فیض خبر داد. سـرهنگ صادق قره‌باقری اظـهارداشت: پلیــس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. وی با اشاره به شناسایی فردی که در منزل مسکونی خود در حوالی باغ‌فیض اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگا‌ه‌های استخراج ارزدیجیتال می‌کرد، افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران‌بزرگ پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از مکان موردنظر، 12 دستگاه استخراج ارزدیجیتال که متهم مربوطه به‌طرز ماهرانه‌ای در انبار واحدمسکونی خود جاسازی کرده بود، کشف کردند. سرهنگ قره‌باقری از دستگیری و معرفی متهم که خود از اراذل‌واوباش سطح 3 بوده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند. رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط طاقت‌فرسای گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی‌امان با استفاده‌کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار