| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ثبت نام مدارس
هیچ مدرسه‌ای حق گرفتن پول را ندارد. فقط هزینه کتاب درسی و بیمه را باید دریافت کنند، درصورت مشاهده می‌توانید با بازرسی آموزش و پرورش تماس بگیرند. این صحبتی است که تمام رسانه‌ها و صداوسیما چند وقتی هست که تکرار می‌کنند ولی کو گوش شنوا، مسئولان آموزش و پرورش به صورت نامحسوس به مدارس بروند تا ببینند که آیا مدارس پول می‌گیرند یا نه؟! همان اول ثبت نام برای پیش ثبت نام پول دریافت می‌کنند حالا کمک های مدرسه به جای خود.
یک شهروند از تهران

برگزاری کنکور
کنکور ارشد نباید در این شرایط قرمز کرونایی برگزار شود، خانواده‌های ما هیچ گناهی نکردند باید فکری به حال این موضوع انجام دهند. لطفا مسئولان به فکر ما باشند.
حمیدی از تهران

سایت بیمه
سایت بیمه کارگران ساختمانی بسته‌ است. الان چندین ماه هست که بسته شده و کسی جوابگو نیست، در این شرایط کرونا آیا این کار درست است شرایط سخت کنند. پس ما چطور باید ثبت نام کنیم.
یک شهروند از تهران

قیمت نان
با قیمتی که برای نان گذاشتند چطور می‌شود با نان خالی هم زندگی کرد چرا هیچ کس کاری نمی‌کند؟ قیمت‌ها درست دوبرابر تصویب شده است. یک خانواده شش نفره با این گرانی چطور می‌توانند در تهران گذران زندگی کنند به داد مردم برسید.
احدی از تهران

گرانی
چرا باید روزهای آخر دولت اجناس دوباره گران شود مسئولان خودشان‌ را به خواب زدند؟! قیمت نان ۵۰ درصد، روغن موتور ۱۰ درصد، لبنیات 10 درصد ، گوشت و مرغ که روزانه گران می‌شود روزهای قبل هم اجناس دیگر، پس نمایندگانی که انتخاب کردیم کجا هستند که از مردم دفاع کنند؟هر روز سفره مردم کوچک تر از روز قبل می‌شود.
یک شهروند از اسلامشهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار