| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

دایی اسم علی کریمی را آورد
علی دایی در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی خود از این گفت که رکوردش را با کمک همبازیانش زد. او می‌گوید: «من بدون همبازی‌هایم علی دایی نبودم. همیشه گفته‌ام این رکورد مال تیم ملی بوده. مال فو‌تبال ایران بوده، نه اینکه مختص بنده باشد.» او به‌نام همبازیانش از جمله جادوگر اشاره می‌کن: «من بدون خداداد عزیزی، علی کریمی، کریم باقری و دیگر بازیکنان نمی‌توانستم کار کنم. با کمک آنها این رکورد را زدیم.»

مولوی عبدالحمید به ترکیه رفت
بنا بر گفته حافظ اسماعیل، داماد عبدالحمید، وی از هفتم تیرماه جاری برای معالجه چشم و قلب در استانبول به‌سر می‌برد. مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان که مدتی است در شرایط کرونایی بلوچستان از نظر‌ها غایب است، برای معالجه به ترکیه رفته است. بنا بر گفته حافظ اسماعیل داماد عبدالحمید، وی از هفتم تیرماه جاری برای معالجه چشم و قلب در استانبول به‌سر می‌برد.

سفر به قشم ممنوع شد
فرماندار قشم گفت: مشاغل گروه دو، سه و چهار تعطیل اعلام می‌شوند و بر این اساس فعالیت مجتمع‌های تجاری، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل شده و مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است. علیرضا نصری افزود: بنا بر وضعیت شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت، این محدودیت‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

درگذشت یکی از مدیران رادیو
محمدرضا گلی‌زاده که سابقه همکاری با رادیو را به عنوان مدیر تولید و تأمین شبکه ورزش معاونت صدا داشته و در سال ۹۱ به مدیریت رادیو تلاوت هم منتصب شده بود، حدود ساعت ۲۱ شنبه (۲۶ تیر ماه) بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت. مرحوم گلی‌زاده که به عنوان مدیرگروهای برنامه‌سازی با معاونت صدا همکاری می‌کرد، سابقه حضور رادیو پیام را هم دارد.

2 مصوبه مجلس درباره برق
مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون انرژی مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر با تاکید بر اینکه سخنگوی کمیسیون انرژی نیست، نوشت: «‌مجلس در ‎بودجه ۱۴۰۰، برای ‎برق دو مصوبه مهم داشت: ۱- قانونی شدن اجرای روش افزایشی و پلکانی (IBT) ، 2- افزایش تعرفه صنایع بزرگ پرمصرف اولی در ابلاغ تاخیر دارد که در حال پیگیری و برخورد با خاطیانیم. آغاز اجرای دومی، عامل متقاعد شدن صنایع به ساخت ۱۰هزارمگاوات نیروگاه شد
پلمب ۲ قهوه‌خانه در تهران
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ از پلمب ۲ قهوه‌خانه در پایتخت خبر داد.‌ سرهنگ ‌»نادر مرادی» گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم‌هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به‌کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

جهانبخش نیامده رکورد زد
حضور علیرضا جهانبخش در‌ فاینورد به صفحه رسمی این باشگاه رونق داد. اولین اتفاقی که با حضور بازیکنان محبوب ایرانی در تیم‌های اروپایی رخ می‌دهد، پیشرفت عجیب آنها در فضای مجازی است. این اتفاق در چند سال گذشته رخ داده است. دیروز هم با رسمی‌شدن انتقال جهانبخش به فاینورد صفحه رسمی این باشگاه رکورد زد. بازدید ویدئوها تا 170 هزار و تعداد لایک‌ها تا نزدیک 65 هزار رفت. این در حالی است که قبل از انتقال جهانبخش به فاینورد پست‌های این باشگاه نهایتا 15 هزار لایک می‌خورد.

واکنش مجری سابق به پست جنجالی‌اش
مجری سابق شبکه 2، با انتشار عکس بی‌حجاب در شبکه مجازی خبرساز شد و حالا او از وضعیت کاری خود در آینده می‌گوید. صبا نوشت؛ شیرین صمدی، که در برنامه «عصر خانواده» فعالیت داشته است با انتشار پستی بدون‌حجاب به صورت رسمی اعلام کرد دیگر در صداوسیما به عنوان مجری حاضر نخواهد بود. او پیش از عصر خانواده مجری برنامه‌هایی چون صبح بخیر ایران، سیمای خانواده و... بوده است. حال وی در اولین موضع رسمی‌اش اعلام کرده دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه‌ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می‌دادم، اما اجرای برنامه‌ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهاد‌ها را نپذیرفتم.

تجمع کارکنان دانشگاه‌ها مقابل وزارت علوم
صبح دیروز تعدادی از کارمندان آموزش عالی کشور در اعتراض به عدم‌هم‌ترازی کارمندان با اعضای هیأت علمی و اختلاف بیش از ۲۰۰ درصدی دریافت حقوق و مزایای ماهیانه و همچنین عدم‌همسان‌سازی حقوق کارمندان وابسته به وزارت علوم با کارمندان وزارت بهداشت مقابل وزارت علوم تجمع کرده و خواستار رفع مشکلات خود شده و خطاب به منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیانیه‌ای صادر کردند.

خواستگار دشتستانی؛ مزاحم سایبری
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: خانمی با مراجعه به پلیس عنوان کرده فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او کرده و موجب سلب آسایش وی شده است، بنابراین رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: با پی‌جوئی سرنخ‌های دیجیتال مجرمانه توسط افسران سایبری مشخص شد پیام‌های تهدیدآمیز از سوی خواستگار سابق شاکی ارسال شده و وی با شماره‌ای ناشناس اقدام به فعال‌ کردن حساب کاربری اینستاگرام کرده و از آن طریق پیام‌های تهدیدکننده برای شاکی و پدر و مادرش ارسال کرده است.

انتشار صوت فرهاد مجیدی
محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای فصل گذشته استقلال که از دوستان نزدیک فرهاد مجیدی به شمار می‌رود، پس از پیروزی آبی‌پوشان در دربی پایتخت و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی، صدای فرهاد مجیدی را پیش از قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی منتشر کرده است. ورزش سه نوشت؛ مجیدی در این وویس در پاسخ به نوری‌فر که از او دقایقی پیش از قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی پرسیده، دوست داری با کدام تیم برخورد کنی، از پرسپولیس نام برده است. فرهاد مجیدی در پاسخ به سوال نوری‌فر، این‌گونه پاسخ می‌دهد: «خدایا اگر واقعا دوستم داری، کاری بکن تا در این قرعه‌کشی بخورم به پرسپولیس.» آرزویی که دقایقی پس از آن با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی تعبیر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار