| کد مطلب: ۱۰۱۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

«تراکتور» کار سختی در پیش دارد!

تراکتور در این فصل تغییرات زیادی داشته و حالا با هدایت فیروز کریمی در مسابقات به میدان می‌رود. تراکتور در سال‌های اخیر همواره به‌عنوان مدعی در مسابقات حضور داشته ولی در فصل جدید این تیم برخلاف خواسته هواداران پرشور آن، شانس کسب قهرمانی ندارد. میلاد فخرالدینی بازیکن تراکتور در این خصوص صحبت کرد.
در مورد تقابل تراکتور با گل‌گهر چه نظری دارید؟
بازی خیلی مهم و سختی با گل‌گهر داشتیم و می‌توان گفت همه ما از اهمیت این بازی و کسب پیروزی در آن آگاه بودیم و خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. اگرچه این اتفاق خیلی دیر رخ داد ولی مهم این بود که در نهایت دست پر از زمین خارج شدیم.
در مورد تقابل با امیر قلعه‌نویی نظر شما چیست؟
من همیشه گفته‌ام بخش زیادی از فوتبالی را مدیون آقای قلعه‌نویی هستم و همیشه برای ایشان احترام زیادی قائل بودم و هستم و به ایشان ارادت دارم و خوشحال شدم از نزدیک ایشان را دیدم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
تراکتور در این فصل شانس قهرمانی ندارد!
ما همان زمان هم که کمی در جدول فاصله گرفته بودیم خودمان را مدعی سهمیه می‌دانستیم. به‌هرحال امتیازات در لیگ نزدیک است و با چند امتیاز می‌توانید چند رتبه جابه‌جا شوید. خداراشکر که نتایج خوبی کسب کردیم ولی هنوز هم کار سختی در پیش است و دیدارهای سختی در ادامه فصل داریم که امیدوارم با نتایج خوبی همراه باشد و همه تلاش‌مان را در این راه به‌کار می‌گیریم.
در مورد تقابل با آلومینیوم چه نظری دارید؟
آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و نشان داده می‌تواند یقه تیم‌های مدعی بالای جدول را بگیرد و کار سختی مقابل این تیم داریم ولی هدف ما این است که بیشترین امتیازات ممکن را در ادامه فصل کسب کنیم.
بازی 2 هفته آینده با پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی است و نتایج سال‌های اخیر این تیم به‌خوبی گواه صحبت من است و بازی خیلی سختی برابر آنها خواهیم داشت ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی موفق شویم. این دیدار برای هواداران تراکتور خیلی مهم است و برای همین تلاش ما بر این است که بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.
در پایان فصل چه برنامه‌ای برای همکاری با تراکتور دارید؟
من در پایان فصل قراردادم تمام خواهد شد و هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفتم و تمرکزم روی سه بازی باقی مانده است که امیدوارم با امتیازات کامل از آن خارج شویم و پس از آن به فکر فصل آینده خواهم بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار