| کد مطلب: ۱۰۱۸۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بازگشایی مدارس
با این شرایط کرونایی که به وجود آمده و شهر تهران مدام در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد جا دارد مسئولان آموزش و پرورش فکری اساسی برای بازگشایی مدارس کنند با باز کردن مدارس نگرانی خانواده‌ها بیشتر می‌شود پس فکری اساسی برای دانش‌آموزان کنید.
اکرمی از تهران

وام سهام عدالت
از طرف بانک مرکزی اعلام کردند که به سهامداران سهام عدالت وام تعلق خواهد گرفت ولی متاسفانه هیچ وامی تعلق نگرفت. برای گرفتن این وام به کجا باید مراجعه کنیم چرا مردم را سرگردان در بانک‌ها کرده‌اید.
محمدزاده از تهران

واکسیناسیون
روند واکسیناسیون خیلی کند پیش می‌رود چرا مسئولان به این موضوع فکر نمی‌کنند که مردم شرایط سختی دارند و زندگی برایشان دشوار شده است. مردم همه افسرده شده‌اند و دیگر توان این همه مشکلات را ندارند.
یک شهروند از تهران

وضعیت آبرسانی
واقعا وضعیت آبرسانی در اهواز خیلی خراب است و مردم خیلی سخت به آب دسترسی دارند، متاسفانه هیچ مسئولی پاسخگو نیست. چرا باید این شهر وضعیت آبش به این صورت باشد به داد مردم اهواز برسید.
معزی از اهواز

کمک به مدرسه
خواستم ببینــم چرا مدارس تا پول نگــیرند کــارنامه نمی‌دهند؟ آخر بچه‌های ما همش مجازی درس خواندند. این همه هزینه اینترنت دادیم دیگر برای چی باید پول بدهیم. در این اوضاع در جایی که برای ثبت نام یک بار پول گرفتند حالا دوباره می‌گویند پول بدهید تا کارنامه بدهیم. چرا به فکر مردم بدبخت نیستند.
اصغری از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار