| کد مطلب: ۱۰۱۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

همین کارا می‌کنید که بهتون واکسن نمی‌زنیم دیگه

ندا حائری

اخبار امروز را در حالی پیگیری می‌کنیم که چشمم روشن! ورزش می‌کنید؟! می‌رید تیم ملی؟! مدال هم میارید لابد؟! هیچی دیگه پس‌فردا لابد میخواین جز افتخارات کشور هم محسوب بشید و توقع داشته باشید به جای اینکه بهتون یه آشپرخونه‌ فول‌امکانات بدیم که برامون قرمه‌سبزی درست کنید ازتون تقدیر و تشکر کنیم و پاداش نقدی بهتون بدیم؟! همین دیگه! این از کم‌کاری ما بوده که شماها انقدر پررو شدید. اصلا خبر دارید که این ورزش کردناتون چه تاثیرات مخرب و بدی روی دخترهای نوجوان می‌ذاره!؟ می‌دونید که این ورزش کردن‌ها و معروف شدن شماها باعث می‌شه سیستم آموزشی کاملا بدون‌عیب و نقص ما خدشه‌دار بشه و بچه‌ها برن به سمت خشونت و حمل سلاح‌های سرد خیلی بزرگ؟! واقعا خجالت نمی‌کشید؟! واقعا شرم ندارید؟! واقعا چطوری این بار وجدانی رو میتونید تحمل کنید؟! همه‌ش تقصیر ماست که بهتون این امکان رو دادیم که بدون کوچکترین پشتوانه‌ای و با خرج شخصی تمرین کنید و مربی بگیرید و برید المپیک. واقعا که این اهمال‌کاری ما اصلا قابل بخشش نیست. به امید خدا به زودی برطرفش می‌کنیم و قوانینی وضع می‌کنیم که از ریحانی‌ت بانوی ایرانی صیانت کنه و کلا هُش داره که آرامش شما را نخراشه! قول می‌دیم.
ای بابا! ورزش کردنتون کم بود الان باید چشممون به استاد دانشگاه شدن‌تون روشن بشه؟! ای وای بر من! ای خاک بر سر من! مجرد هم که هستید؟! چطوری روتون می‌شه اسم خودتون رو بذارید استاد و به بچه‌های مردم درس و مشق یاد بدید؟! واقعا این همه درس خوندین و به قول خودتون تلاش کردین ولی هنوز اینو نمی‌فهمید که اصل دانش و قدرت انتقال یک استاد توی انگشتر حلقه‌شه و اگه این حلقه رو نداشته باشه اصلا نه خودش چیزی بارشه و نه میتونه چیزی بار بچه‌های طفل معصوم مردم بکنه؟! بعد بیاین بگید کیفیت دانشگاه‌های اینجا پایینه! نه جان من! کیفیت پایین نیست! شما ملزومات رو رعایت نمی‌کنید و درست و حسابی دل به کار نمی‌دید! اصلا من نمی‌فهمم شما جماعت نسوان ضعیفه دقیقا کِی می‌خواین بفهمید که تا وقتی ازدواج نکرده باشید و سایه‌ یه مرد(!) بالای سرتون نباشه نه موفقیت‌تون ارزشی داره نه افکار و عقاید و مدال گرفتن‌تون و نه حتی خودتون! واقعا که آدم شرمش می‌شه! کاش یکی بیاد همه‌تون که مجرد موندین و از افتخار بالای ازدواج بی‌بهره موندین رو بدزده ببره یه‌جای دور. اصلا اگه من باشم که خیلی بیشتر از این حرفا به مجردا سخت می‌گیرم و همه‌شون رو می‌فرستم اردوگاه کار اجباری.چه کاریه بیکار و بی‌عار دارید برای خودتون ول می‌چرخید و منابع مخصوص آدم‌های متاهل رو مصرف می‌کنید بی‌مصرفا! به نظر من که اصلا درست نیست که شما توی همون هوایی نفس بکشید که متاهلا نفس می‌کشن. اصلا دلیل نداره شما بااونا که خیلی بهتر و مهم‌ترن یه‌جا باشید و یه جا زندگی کنید.
اصلا اون تیغه رو بده من یه تیغه بکشم متاهلا و مجردا رو جدا کنم و بعد هرچی مجرده بندازم تو کوره‌ آدم‌سوزی ازشون یه روغن بگیرم حداقل به یه‌دردی بخورن‌. بی‌ادبای پرروی بی‌خاصیت!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار