| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

توقیف تانکر حامل گازوئیل قاچاق
فرمانــده انتظامـي ریـــگان از تـــوقيف يـكدستگاه تانكر سوخت‌رسان و کشف 32 هزار و 300 ليتر گازوئیل قاچاق در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ اسحاق دریجانی اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ریگان هنگام كنترل محور ریگان- ایرانشهر به يكدستگاه كاميون سوخت‌رسان مشكوک و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند. وي افزود: ماموران پس از بررسي مدارك و بازرسي از اين تانكر 32 هزار و 300 ليتر گازوئیل قاچاق را كشف و يك نفر را دستگير كردند. فرمانده انتظامي شهرستانریگان با اشاره به تشكيل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس بنا به وظایف ذاتی خود قاطعانه و بدون اغماض با مخلان امنيت اقتصادي برخورد خواهد كرد.

تصادف مرگبار 2 وانت‌بار با کامیونت
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار وانت نیسان، وانت پیکان با کامیونت در بزرگراه احمد متوسلیان خبر داد. سرهنگ احسان مومنی گفت: تصادفی میان یکدستگاه وانت‌نیسان، وانت پیکان با کامیونت در مسیر شرق به غرب بزرگراه احمد متوسلیان (فتح) به پلیس راهور تهران بزرگ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران پلیس راهور به محل اعزام شدند. وی با اشاره به حضور عوامل امدادی در محل اظهارکرد: درپی این حادثه و به تایید عوامل امدادی راننده وانت پیکان در دم جان خود را از دست داد. همچنین راننده 2 دوسیله نقلیه دیگر نیز در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند. مومنی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است، گفت: این حادثه موجب ایجاد ترافیک مقطعی در این محدوده شده بود که ماموران پلیس راهور نسبت به بازگشایی و روانسازی ترافیک نیز اقدام کردند.

دردسر سارق «کفش»‌ برای اهالی ستارخان
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق دردسرساز محله ستارخان که ده‌ها جفت کفش را از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی به سرقت برده بود، خبر داد. سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد گفت: در روزهای اخیر موارد متعددی از سرقت کفش ساکنان و مهمانان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی واقع در محله ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیســی ۱۱۰ اطلاع داده شد که به همین دلیل نیز گروهی از ماموران در کلانتری ۱۱۸ ستارخان مامور رسیدگی به این موضوع شدند. وی با بیان اینکه این متهم ده‌ها جفت کفش را از جاکفشی و پشت در منازل سرقت کرده بود، افزود: ماموران تصاویر دوربین‌های مداربسته موجود در برخی از آپارتمان‌ها یا اطراف آنها را بررسی کرده و سرانجام موفق به شناسایی هویت سارق شدند. جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه با شیوه‌ها و شگردهای پلیسی محل تردد و زندگی این فرد به‌دست آمده و با کسب این اطلاعات ماموران اقدام به هماهنگی قضائی و دستگیری متهم در فرصتی مناسب کردند. ناصری‌نژاد با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، اظهارکرد: این فرد به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که دستکم از پنجاه آپارتمان اقدام به سرقت ده‌ها جفت کفش کرده است. به‌گفته وی متهم دستگیرشده به‌همراه پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انهدام باند فروشندگان دستگاه «اسکیمر»
رئیس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری فروشندگان دستگاه اسکیمر خبر داد و گفت: متهمان با راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام و همچنین درج آگهی فروش در سایت دیوار اقدام به فروش دستگاه اسکیمر (کپی‌برداری از کارت عابربانک) می کردند. سرهنگ رسول جلیلیان اظهارداشت: کارشناسان این پلیس در پی رصد و پایش فضای‌مجازی صفحه‌ای را در اینستاگرام مشاهده کردند که در زمینه فروش و تحویل دستگاه اسکیمر فعالیت می‌کرد، سپس پرونده قضائی تشکیل و تلاش برای شناسایی گرداننده صفحه آغاز شد. رئیس پلیس فتا استان البرز ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی گرداننده صفحه وعاملان فروش دستگاه اسکیمر، آغاز شد، در این رابطه مدیرصفحه در یکی از محله‌های جنوبی اسلامشهر شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. سرهنگ رسول جلیلیان بیان داشت: در ادامه با اقدامات فني و اطلاعاتي انجام شده مخفيگاه سایر متهمان در يک کارگاه قالیشویی در استان تهران مورد شناسايي قرار گرفت و پس ازهماهنگي با مقام قضائی، متهمان جلب و تعداد 3دستگاه اسکيمر و یک گوشي هوشمند از آنها کشف و ضبط شد. رئیس پلیس فتا استان البرز به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از کارت‌بانکی و خرید از دستگاه POS، به‌خصوص دستگاه POS سیار، حتما تمامی عملیات بانکی و تراکنش‌های خرید، توسط خودشان انجام بگیرد و در صورت مشاهده دستگاه‌های ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا مراتب را به پلیس فتا از طریق سایت این پلیس به نشانیWWW.Cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

سوءاستفاده کلاهبرداران از اعتماد شهروندان
رئیس پلیس فتا استان گیلان اظهارداشت: فــردی که در سایت دیوار با ثبت آگهی جعلی با عنوان فروش و نصب سایبان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، دستگیر شد . سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی با درج آگهی جعلی در سایت دیوار از وی کلاهبرداری نموده است؛ پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که شاکی با مشاهده آگهی فروش و نصب سايبان در سایت دیوار به‌علت اینکه قیمت کمتر از قیمت واقعی بازار بود با صاحب آگهی تماس می‌گیرد و از فروشنده می‌خواهد تا با پرداخت مبلغی تحت عنوان بیعانه در فرصت مناسب جهت تحویل کالا اقدام کند اما فروشنده پس از دریافت مبلغ، دیگر پاسخگوی خریدار نبوده است. رئیس پلیس فتا سرهنگ نقی‌مهر بیان کرد: با بررسی مستندات ارائه داده شده توسط شاکی و اقدامات فنی و تخصصی، همچنین بررسی تراکنش‌های بانکی در حساب‌های مختلف، کلاهبردار 28 ساله مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن دستگیری، به پلیس فتا انتقال داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار