| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

وضعیت قرمز کرونا
الان دوماهه دخترم را به‌خاطر شرایط قرمز مشهد و بسته شدن راه‌ها ندیدم ولی در این شرایط آزمون قرار است فردا برگزار شود و واقعا بی‌انصافی و بازی با جان آدم هاست.
احدی ازمشهد

بیکاری
واقعا بیکاری در لرستان به مرز فاجعه رسیده است. دولت باید اقدامی جدی در این زمینه داشته باشد. جوانان این شهر توانایی دارند اما کار ندارند. نبود کار و وجود کرونا هم هزار مشکل ایجاد می‌کند. بالاخره نرخ بیکاری چقدر است؟ چرا مرکز آمار ایران نرخ بیکاری را اعلام نمی‌کند. مگر این مرکز متولی اعلام آمارها نیست؟
هاشمی از کوهدشت

گرانی مسکن
در مورد گرانی مسکن باید بگویم کسانی که تازه زندگی خود را شروع کرده‌اند با این گرانی از ازدواج خود پشیمان می‌شوند. چون یک جوان در اول زندگی در یک منطقه جنوب شهر باید حداقل200میلیون تومان پول پیش داشته باشد تا بتواند جایی را برای خود اجاره کند. چرا مسئولان فکری برای گرانی مسکن نمی‌کنند. مگر یک جوان24 ساله چقدر کار کرده است که بتواند200 میلیون پس انداز داشته باشد؟!
اصغری از تهران

گرانی بلیت قطار
من الان حدود ۲۰ روز می‌شود که می‌خواهم بلیت قطار رزرو کنم. به صورت خیلی عجیب همه قطارها ظرفیت تکمیل می‌زنند و به طور عجیب‌تری قیمت بلیت‌ها دو برابر شده است. من مسیر مشهد به تهران را با ۱۵۰ هزار تومان می‌رفتم، ولی الان این افزایش قیمت واقعا عجیب است؟!
عزتی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار