| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

اخـــبار کوتاه

تسلیت رهبری برای درگذشت حجت‌الاسلام حکیمی
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ علی حکیمی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: خاندان محترم و معزز حکیمی، درگذشت جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ‌علی آقای حکیمی رحمت‌‌ا... علیه را به خانواده‌ مکرم و نیز به اخوان بزرگوار ایشان تسلیت عرض می‌کنم. آن مرحوم همه‌ عمر را با آزادگی و سلامت نفس و پرهیزگاری گذرانید و امید است که اکنون در پناه رحمت و رضوان الهی قرار گرفته است ان‌شاءا... .
سیدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۰/۴/۲۳

حضور سرزده به آسایشگاه جانبازان
رئیس‌جمهور منتخب به صورت سرزده در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) حضور یافت. آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه با حضور سرزده در آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی(ره)، ضمن عیادت از جانبازان قطع نخاع، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار صمیمی آیت‌ا... رئیسی با تاکید بر اینکه جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش اساسی پرداخته و با جانبازی خود، مدال افتخار و نمره قبولی گرفته‌اند، اظهار داشت: در دولت سیزدهم رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را به‌طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت. رئیسی خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان از ابتدای شروع به‌کار دولت جدید تاکید کرد.

گزینه مورد حمایت حدادعادل
فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی سوالی معنادار از حدادعادل پرسیده است. محمد مهاجری در توئیتی نوشت: «جناب حدادعادل آیا درست است که به دلیل دست رد آقای رئیسی به سینه زاکانی برای ورود به دولت، جنابعالی از مشارالیه که فاقد ابتدایی‌‌ترین اصول ادب، اخلاق و کارآمدی و ...است، برای تصدی شهرداری تهران حمایت می‌کنید؟ ریخت‌و‌پاش در مرکز پژوهش‌های مجلس در
۱۳ ماه گذشته، موید بی‌عرضگی اوست.»

دستور رسیدگی فورى
به مشکل خوزستان
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری پس از پیگیری استاندار خوزستان در خصوص مشکلات اخیر استان، به وزرای مربوطه دستور داد به صورت فوری به مشکل مردم خوزستان رسیدگی کنند. جهانگیری خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رضا اردکانیان وزیر نیرو، خاوازی وزیر جهاد کشاوزی دستور داد تا معاونان آن وزارتخانه به سرپرستی رئیس ستاد مدیریت بحران امروز به اهواز سفر کنند. وی تاکید کرد در جلسه ستاد مدیریت بحران استان شرکت و به مسائل مردم رسیدگی فوری کنند.

روند واکسیناسیون کند است
نایب‌رئیس مجلس روند واکسیناسیون کشور را با توجه به وسعت آن، کند دانست. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: با توجه به وسعت ایران روند واکسیناسیون ما کند است و هر بیماری در هر نقطه‌ای دیده ‌شود، مدتی بعد هم به کشور ما می‌رسد. باید با قدرت بیشتری واکسیناسیون را دنبال کنیم. وی درباره تولید واکسن ایرانی کرونا از طریق چند پلتفرم، اظهار کرد: بخش خصوصی و بخش تحقیقاتی وارد این مقوله شدند و این موضوع دولت نیست. هر پلتفرمی و هر شرکتی زودتر به نتیجه برسد، دولت محصولش را می‌خرد و این اشکالی ندارد که شرکت‌های مختلف کار کنند.

افتتاح قرارگاه نیروهای واکنش سریع
قرارگاه نیروهای واکنش سریع شهید فکوری پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده افتتاح شد و آغاز به کار کرد.
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در این مراسم ضمن بازدید از محل استقرار، امکانات، تجهیزات داخلی و فعالیت‌های نیروهای واکنش سریع شهید فکوری پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان از نحوه عملکرد خوب این قرارگاه در اجرای رزمایش رهایی گروگان و پاکسازی محیط ابراز رضایت کرد. وی با اشاره به ضرورت تشکیل این قرارگاه در نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز به صیانت از امنیت ایران اسلامی، آماده بودن یگان‌های عملیاتی برای نیروهای مسلح بسیار به‌ویژه یگان‌های عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران امری حیاتی است.

اصلاح‌طلبی که در یاد مقاومت باقی خواهد ماند
سید حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید‌علی‌اکبر محتشمی پور‌(ره) پیامی صادر کرد. سید‌حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... در بخشی از پیام خود به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید‌علی‌اکبر محتشمی پور (ره) نوشت: یاد سید محتشمی‌پور به‌عنوان برادری بزرگ و صمیمی همواره با ما و در مسیرمان باقی خواهد ماند و هیچ‌گاه در مقاومت فراموش نخواهد شد. او همواره به توان مقاومت و رهبری آن و رزمندگان و پایگاه حمایتی آن و آینده‌ای که در انتظارش بود، اعتماد کامل داشت؛ آینده‌ای پر از پیروزی و آزادسازی سرزمین‌های مقدس.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار