| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

زهرا رهنورد و موسوی عزادار شدند
خواهر زهرا رهنورد درگذشت. زهیدا کاظمی، خواهر زهرا رهنورد و از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب، سه‌شنبه شب به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان سینای تهران درگذشت. او، دبیر بازنشسته آموزش و پرورش، فعال فرهنگی و دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی در تهران بود. کتاب خاطرات ایشان از دوران معلمی چندی پیش منتشر شد.

ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به بحرین
درپی انتشار ویروس کرونا‌، ورود شهروندان ۱۶ کشور از جمله ایران و عراق به بحرین ممنوع شد. درپی دستورات تیم پزشکی مقابله با انتشار ویروس کرونا‌، سازمان هواپیمایی بحرین ورود شهروندان ۱۶ کشور از جمله ایران و عراق را ممنوع اعلام کرد. بر اساس این گزارش، پیش از این نیز ورود شهروندان شش کشور دیگر به بحرین ممنوع اعلام شده بود.

تخریب50 ویلای لوکس در شهریار
دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار داشت: ۵۰ ویلای لوکس ساخته شده در شهریار با حکم دادگاه تخریب و آزادسازی شد. حمید عسکری‌پور افزود: هیچ‌گونه تبعیضی برای آزادسازی اراضی زراعی و باغی قائل نیستیم، تخریب ۵۰ ویلای لوکس به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در اجرای ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات انجام و اراضی به وضع سابق بازگردانده شد. بیشتر این بنا‌های غیر‌مجاز دارای الاچیق و استخر بوده‌اند که همه آن‌ها تخریب شده است.

ادای احترام به عباس قادری!
رضا صادقی با انتشار یک ویدئو در صفحه مجازی‌اش به عباس قادری ادای احترام کرده و با او به گفت‌وگو پرداخته است. عباس قادری از خوانندگان قدیمی است. او از خوانندگان پیشگام سبک کوچه‌بازاری است. در سال‌های اخیر این سبک از موسیقی دوباره بین مردم مطلوب شده و خوانندگان نوظهوری به‌صورت مناسبتی مثل شب‌یلدا و سال‌تحویل از این سبک موسیقی استفاده می‌کنند.

قتل مشکوک ادمین بهنوش بختیاری
ادمین بهنوش بختیاری یک روحانی بوده که چندی قبل به قتل رسیده است. هنوز پلیس واکنشی به قتل ادمین بهنوش بختیاری نشان نداده است. بهنوش بختیاری خبر از به قتل رسیدن ادمین اینستاگرامش به‌خاطر سرقت خبر داده است. او ادعا کرده که عاملان قتل دستگیر شده‌اند و تسلیت گفته است. جنازه این روحانی در چیتگر آن هم سه روز بعد از قتل پیدا شده است.

تجمع دامداران چهارمحال‌و‌بختیاری
صبح دیروز جمعی از دامداران چهارمحال و بختیاری در اعتراض به کمبود نهاده، گرانی علوفه، بالا رفتن هزینه‌های تولید و پایین بودن قیمت شیر و گوشت در مقابل استانداری این استان تجمع کرده‌اند. قیمت یونجه ازکیلویی ۲۰۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان در سال‌جاری افزایش پیدا کرده است. کاه سفید از کیلویی ۸۰۰ به ۴۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است، دامداران بسیار متضرر شده‌اند و نمی‌توانند در این شرایط به کار ادامه دهند.

واکنش به انصراف کدخدایی
یک عضو هیات‌رئیسه مجلس، تحویل سخنگویی شورای نگهبان به یک دهه‌شصتی را اقدامی شایسته برای تحقق گام دوم انقلاب دانست. سید‌محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «‌آقای کدخدایی سخنگوی شورای‌نگهبان در این‌سال‌ها به‌خوبی برای افکار عمومی شفاف‌سازی می‌کرد. ‌انصراف کدخدایی و تحویل این جایگاه به یک حقوقدان نخبه دهه‌شصتی را اقدامی شایسته برای تحقق گام دوم انقلاب می‌دانم و برای برادرم طحان نظیف در این پست حساس، آرزوی موفقیت دارم.»

تغییرات در طرح و مزه کوکاکولا
کوکاکولا به تازگی نوشابه بدون‌قند خود را با طراحی تازه برای قوطی آن و با مزه‌ای متفاوت تولید کرده است. این دومین‌بار است که کوکا در نوشابه خود در چهار سال اخیر تغییر ایجاد کرده است. با این وجود، طرفداران محصولات کوکاکولا نسخه جدید کوکاکولا زیرو یا بدون‌قند را فاجعه‌بار می‌دانند. تغییر طعم کوکاکولای بدون‌قند با هدف نزدیک کردن طعم آن تا حد‌ممکن به کوکاکولا معمولی انجام شده است.

تجمع مقابل یک کشتارگاه مرغ
تجمع تعدادی از اهالی حومه غربی رفسنجان جلوی کشتارگاه مرغ که از روز سه‌شنبه شروع شده، روز چهارشنبه هم ادامه داشته است. تجمع‌کنندگان خواستار افزایش سهمیه مرغ به رفسنجان هستند. مغازه‌داران مجبورند مرغ مورد نیاز خود را از شهرهای دیگر تأمین کنند، در حالی که بالاترین تولید استان در شهر خودشان صورت می‌گیرد.

اتفاق عجیب در کنفرانس خبری دربی
خبرگزاری‌ها پیش از برگزاری کنفرانس خبری دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های جام‌حذفی، تصمیم گرفته بودند در صورت عدم‌حضور سرمربیان دو تیم، این کنفرانس را پوشش ندهند. همین اتفاق هم ظهر دیروز رخ داد و پس از عدم حضور فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، این کنفرانس پوشش داده نشد.

صداوسیما مقابل دولت قرار گرفت
محمد هاشمی رفسنجانی گفت: لزوماً این‌طور نیست که دولت روحانی دستاوردی نداشته باشد؛ دستاوردهای دولت نشان داده نشده و در نشان دادن ایرادات هم به اصطلاح کاهی را به کوهی تبدیل کرده‌اند. البته هر دولتی ضعف و معایبی دارد و این دولت هم استثنا نیست. رئیس پیشین سازمان صداوسیما با انتقاد از عملکرد صدا و سیما اذعان کرد: در طی سال‌های اخیر صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را بازتاب نمی‌داد.

ممنوع‌الخروجی سارا پورعظیما
سارا پورعظیما، ورزشکار ۱۲‌ساله در رشته سوارکاری به‌دلیل ممنوع الخروج‌شدن توسط پدرش نتوانست در مسابقات جهانی سوارکاری نونهالان در روسیه شرکت کند. براساس گفته‌های وکیل مادر سارا، علت ممنوع‌الخروج‌شدن این ورزشکار نونهال اختلافات خانوادگی بین پدر و مادر او بوده است.

شهادت سه نفر از پرسنل ناجا
سه تن از نیروهای ناجا در درگیری با سوداگران موادمخدر در یکی از مناطق شهرستان کهنوج به فیض عظمای شهادت نائل آمدند. سرگرد ناصر بشنامس، سروان نظام تاجیک و شهید بناوند در این عملیات به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار