| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

اگر کرونا نبود، اتفاقات ناگواری در دربی رقم می‌خورد!

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی دربی و حواشی که هر 2 باشگاه به‌وجود آورده‌اند، صحبت کرد. وی می‌گوید: بازی دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و موفقیت در دربی به عوامل زیادی بستگی دارد.
دربی استقلال و پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
بازی دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. در شرایط فعلی و با توجه به نتایجی که هر دو تیم کسب کرده‌اند، این حساسیت‌ها هم بیشتر شده است. هر دو تیم قبل از دربی پیروزی کسب کردند، پرسپولیس توانسته با بازیکنان خوب و شرایط ایده‌آلی که دارد به قهرمانی در لیگ نزدیک شود و استقلال هم داعیه قهرمانی در جام‌حذفی را دارد به همین دلیل این بازی به‌مراتب اهمیت بسیار زیادی دارد.
پرسپولیس صدرنشین است و استقلال هم متکی به خلاقیت قائدی است، کدام تیم برنده این دیدار است؟
موفقیت در دربی به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی اینکه روز بازی برای هر دو تیم باشد و ترکیب خوبی هم در زمین بازی شاهد باشیم. استقلال به مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی متکی است؛ شاکله اصلی یک تیم نباید روی یک یا دو بازیکن بسته شود، به‌خصوص در زمان حمله، بازیکنان پرسپولیس باید به مهدی قائدی توجه کنند و مراقب او باشند.
این روزها بحث حواشی دربی که از سوی باشگاه‌ها و مربیان مطرح شد، خیلی داغ شده است...
به‌نظرم این حواشی نشان می‌دهد، ما هنوز به بلوغ فکری در فوتبال حرفه‌ای نرسیده‌ایم. اگر شرایط کرونا وجود نداشت و تماشاگران می‌خواستند برای این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند، قطعا حاشیه‌هایی که هر دو باشگاه به وجود آوردند، تاثیر منفی روی آنها می‌گذاشت و اتفاقات ناگواری هم رقم می‌خورد. مدیــران ارشـد هر دو باشگاه و سرمربیان تیم‌ها نقش اساسی بر عهده دارند و باید حواشی را کنترل کنـند نه اینکه خود آنها به این مسائل دامن بزنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار