| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

سیدداود سیدعباسی:

هر 2 تیم با انگیزه فراوانی بازی می‌کنند


سیدداود سید عباسی که حضور در دربی را با پیراهن هر 2 تیم تجربه کرده در خصوص وضعیت تیم‌های سرخابی در دربی پایتخت صحبت کرد.
مشخصات تیمی که برنده دربی سرخابی می‌شود، چیست؟
این بازی با تمامی بازی‌هایی که دو تیم در طول فصل برگزار می‌کنند، تفاوت زیادی دارد. اگر مصاف دو تیم در چارچوب جام‌حذفی باشد حساسیت آن مضاعف می‌شود و این دیدار هم در قالب این جام است. بنابراین هر دو تیم بی‌گدار به آب نمی‌زنند و با احتیاط بازی خواهند کرد. البته تیمی که بیش از اندازه احتیاط کند بخت کمتری برای پیروزی خواهد داشت. جایگاه دو تیم در جدول و آخرین نتایج تاثیر چندانی در برنده و بازی دربی ندارد. هر دو تیم با انگیزه فراوانی بازی می‌کنند چون دوست ندارند مغلوب مهمترین رقیبشان شوند. نقش بازیکنان با تجربه در کسب پیروزی اهمیت فراوانی دارد و در مجموع تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، اسیر جو منفی مسابقه نشود، بهتر می‌تواند برنامه‌هایش را برای رسیدن به اهدافش اجرایی کند.
بسیاری بر این باورند که استقلال در صورت غیبت قایدی با مشکلات زیادی در دربی مواجه می‌شود؟
در اینکه قائدی بازیکنی کلیدی و باکیفیت است کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد اما با غیبت او استقلال دچار دردسر چندانی نمی‌شود. قائدی به‌تنهایی نمی‌تواند آبی‌پوشان را مقابل حریفان برنده کند و از سوی دیگر بازیکنان تیم حمایت می‌شود. استقلال به قائدی و تمامی بازیکنانش وابسته است و در تمامی پست‌ها نفرات خوبی دارد.
با توجه به ازدست‌‌رفتن فرصت قهرمانی استقلال در لیگ‌برتر، این موج در فضای‌مجازی ایجاد شده که انگیزه این تیم از پرسپولیس برای قهرمانی در جام‌حذفی بیشتر است.
پرسپــولیس تیم با برنامه و هدفمندی است که در سال‌های اخیر نسبت به ســایر رقبا موفق‌تر بوده در این بازی هم با انگیزه فراوانـی بازی خواهد کرد تا بـرنده باشد. در هیچ مسابقه‌ای پرسپولــیس را تیمی بی‌تفـاوت ندیدم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار