| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

راز رابطه خوب عراقی‌ها با آزمون
صفاء هادی، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق رابطه بسیار صمیمی با سردار آزمون مهاجم ایران دارد. او درباره این رابطه صمیمی با آزمون گفت: خانواده سردار خانواده دوم من هستند و این دلیل رابطه صمیمی‌ام با این بازیکن ایرانی است. این بازیکن بااستعداد عراقی هم در لیگ روسیه بازی می‌کند و در دیدار قبلی برابر تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب اصلی به میدان رفت.
واکنش وثوقی به شایعه بازگشتش
بهروز وثوقی نوشت: همانطوری‌که می‌دانید من با تمام وجودم به‌قدر استطاعت و قابلیت در دوران جوانیم آنچه در چنته داشتم، تقدیم شما هموطنان کردم، زیرا معتقدم ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت و اینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم و با توجه به همه عشقی که به‌وطن و مردمان زادگاهم دارم، این مهم را به‌دست تقدیر می‌سپارم تا یار که را خواهد و میلش بچه باشد.
ممانعت ترکمنستان از ورود هواپیمای ایرانی
مسافران پرواز تهران- تاشکند هواپیمایی زاگرس به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این هواپیما از فضای این کشور، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد سرگردان هستند. یکی از مسافران پرواز 3055 هواپیمایی زاگرس اظهار کرد: پرواز تهران-تاشکند حامل 170 مسافر ساعت 6:20 دقیقه صبح فروگاه امام خمینی (ره) را مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد، اما به‌دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز از فراز خاک آن کشور، هواپیما به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بازگشت و روی باند متوقف است.
انصراف تنیسور استرالیایی از المپیک !
نیک کیرگیوس ستاره تنیس استرالیا از بازی‌های المپیک توکیو کنار کشید و نشان داد به دلیل ویروس کرونا انگیزه‌ای برای بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر ندارد. این تنیسور ۲۶ ساله در توئیتر خود نوشت: این تصمیمی است که من به راحتی نگرفتم. آرزوی من این بود که نماینده استرالیا در المپیک باشم و می‌دانم دیگر هرگز این فرصت را پیدا نمی‌کنم اما خودم را به خوبی می‌شناسم و فکر می‌کنم بازی در ورزشگاه خالی درست به نظر نمی‌رسد.
رای شکایت ۱۸۰هزار دلاری دیاباته
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد شیخ دیاباته یک شکایت دیگر هم علیه باشگاه استقلال مطرح کرده و مدعی شده بابت مطالبات و جریمه‌های که روی مطالباتش آمده، 180 هزار دلار اضافه بر قرارداد باید از استقلال دریافت کند. البته بلافاصله بعد از طرح شکایت استقلال، آبی‌ها دفاعیه‌ای را ارائه کرده‌اند و فیفا هم بر اساس دفاعیه استقلال، جریمه‌هایی را که دیاباته می‌خواسته رد و اعلام کرده استقلال بابت این ادعای جدید بازیکن خارجی اش فقط 20 هزار دلار به دیاباته بدهکار است.
واکنش به گلایه دختربچه سیستانی
با توجه به انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان‌و‌بلوچستانی از کم‌آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب‌رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان‌و‌بلوچستان و محل زندگی این دختر‌بچه انجام شد. پیش از این امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا دستورات لازم را برای امدادرسانی به مردم این استان به‌ویژه در تأمین آب شرب شتاب کنند.
نابغه ایرانی، فرانسوی شد
علیرضا فیروزجا، برترین شطرنج‌باز ایرانی جهان در رده جوانان تابعیت فرانسوی کسب کرده است. این فدراسیون اروپایی در وب‌سایتش نوشته است: دوازدهمین بازیکن جهان، شماره یک رده جوانان، اعجوبه جوان ورزش شطرنج، علیرضا فیروزجا، که برای باشگاه چارترس بازی می‌کند، اکنون فرانسوی است. ما بسیار خوشحالیم که به یکی از اصلی‌ترین امیدهای قهرمانی جهان خوشامد می‌گوییم.
فنونی‌زاده بستری شد
مهدی فنونی‌زاده بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. ۱۰ درصد ریه فنونی‌زاده درگیر کرونا شده و در حال حاضر در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است. مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و برادر مهدی فنونی‌زاده‌ درباره وضعیت برادرش اظهار کرد: خدا‌روشکر حال برادرم بهتر شده است. فعلا ملاقات با مهدی ممنوع است و باید منتظر شرایط آینده برادرم باشیم.
دستگیری سه پرسنل به اتهام خرابکاری
یک منبع آگاه گفت: سه تن از پرسنل یکی از نیروگاه‌های مهم برق در کشور که وظیفه تولید و برق رسانی به شهرهای بزرگ را داشتند به جرم همکاری با گروهک‌های ضد انقلاب توسط نهادهای نظارتی شناسایی و دستگیر شدند. فارس نوشت؛ وی ادامه داد: این افراد در راستای تخریب و از کار انداختن بخشی از نیروگاه برق و ایجاد قطعی‌های مکرر برق در برخی شهرهای بزرگ فعالیت داشتند.
۳۴ شرکت در فهرست سیاه آمریکا
وزارت بازرگانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت‌ها در کشور‌های مختلف مانند چین، ایران، روسیه و چند کشور دیگر مستقر هستند. ۱۴ شرکت تحریم‌شده چینی هستند و واشنگتن این شرکت‌ها را به نقض حقوق بشر متهم کرده‌است. از میان ۳۴ شخص حقیقی و حقوقی که در فهرست سیاه همکاری‌های اقتصادی قرار گرفته‌اند ۸ شخص حقیقی و حقوقی به دلیل تسهیل صادرات اقلام آمریکایی به ایران در این فهرست قرار داده شده‌اند و ۶ شرکت دیگر به دلیل کمک به برنامه‌های نظامی روسیه در این فهرست قرار گرفته‌اند.
‏طرح ‎استیضاح اردکانیان در سامانه مجلس
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس در توئیتی نوشت: ‏طرح ‎ استیضاح وزیر نیرو را به خاطر ترک فعل و عدم توجه به ساخت نیروگاه،همچنین عدم عمل به برنامه ششم توسعه در تولید برق را تا ساعتی دیگر در سامانه مجلس بارگزاری خواهم کرد. حداقل دستاوردش این است وزرا آینده می‌فهمند حتی اگر دو هفته به پایان دولت مانده باشد خطر استیضاح بیخ گوششان است.
حمله سایبری به شرکت راه آهن
بدنبال اختلال سراسری در ساعات اخیر در سیستم‌های کامپیوتری شرکت راه آهن که احتمالا بدلیل حمله سایبری می‌باشد، فعالیت صد‌ها خطوط قطار به تعویق افتاده و حتی لغو شد، ورودی‌ها و خروجی ها، مراکز خرید بلیط، خدمات الکترونیک باری و مسافری، و سایت شرکت راه آهن نیز دچار اختلال شدند. طبق گزارش به‌دست رسیده، صفحات اعلان ساعات ورود و خروج قطار، لغو فعالیت تمامی خطوط قطار را اعلان کرده و پیام «تاخیر زیاد به‌دنبال حملات سایبری»
بر روی آن‌ها قید شده است.
۲ زن ایرانی در جام جهانی آقایان
گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران که در رقابت‌های المپیک جوانان و مقدماتی جام جهانی آقایان تجربه قضاوت داشته، پیش از این از سوی فیفا به این مسابقات دعوت شده است. حضور داور زن ایرانی در مسابقات مردان یک شگفتی ویژه به حساب می‌آید. همچنین دکتر زهره هراتیان که جزو پزشکان لیست فیفاست، برای حضور در جام جهانی فوتسال آقایان ابلاغیه دریافت کرده است

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار