| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

هومن افاضلی:

اشتباهات داوری وجود دارد، اما طبیعی نیست!

مسابقات لیگ‌برتر به هفته‌های پایانی و حساس رسیده است. هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشورمان در این خصوص صحبت کرد. وی اعتقاد دارد اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد، اما اینکه بگوییم این اشتباهات طبیعی است، درست نیست.
درباره تساوی پرسپولیس برابر فولاد چه نظری دارید؟
شرایط آب‌وهوایی و گرما در این بازی تاثیرگذار بوده و بازی‌کردن در دمای بالا و چمن بلند ورزشگاه فولاد سخت است. در مجموع بازی چنگی به دل نزد و کیفیت لازم را نداشت.
نظر شما درباره برد استقلال برابر تراکتور چیست؟
تراکتور مصدومان زیادی داشت و با تمام پتانسیل خود در زمین مسابقه حاضر نشد. شاید اگر شرایط به‌صورت دیگری رقم می‌خورد، کیفیت و نوع بازی تراکتور هم متفاوت بود. بازیکنان تراکتور سعی کردند برابر استقلال آبرومندانه بازی کنند. تیم استقلال پتانسیل زیادی دارد و این تیم بازیکنان خوب و نخبه در اختیار دارد. آبی پوشان شانس داشتند که امتیازات بیشتری را کسب کنند و در کورس قهرمانی باشند.
اشتباهات داوری در لیگ‌برتر انتقادات زیادی را به‌دنبال داشته است!
اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد، اما اینکه بگوییم این اشتباهات طبیعی است، درست نیست. سیستم کمک‌داور ویدئویی در شکل بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و حق به حقدار می‌رسد و فدراسیون فوتبال باید تجهیزات VAR را خریداری کند تا اشتباهات داوری کاهش یابد و حق تیم‌ها ضایع نشود.
نظر شما درباره اظهارات تند «مجیدی» بعداز بازی با تراکتور چیست؟
به‌نظرم مطالبی که مربیان و بازیکنان استقلال مطرح می‌کنند را مدیریت باشگاه باید برطرف کند. همچنین آبی‌پوشان با اظهارات خود فضای آرام را برهم می‌زنند و تمرکز تیم از بین می‌رود. مشکلات استقلال باید درون خانواده حل شود.
درباره هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس چه نظری دارید؟
تیم پرسپولیس ۲ بار به فینال آسیا راه یافته است. پرسپولیس در آسیا موفق عمل کرده و به‌نظرم درست نیست که بگوییم نتایج این تیم در لیگ‌برتر فوتبال مهندسی می‌شود.
شانس کدام تیم برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال بیشتر است؟
من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار