| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

هر تیمی مشکلات ما را داشت منحل می‌شد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد در فوتبال ایران برخی افراد دارای مصونیت هستند و هر حرفی از دهان‌شان در می‌آید درباره دیگر تیم‌ها می‌گویند.
بازی با آلومینیوم
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهارداشت: در اول صحبت‌هایم باید خسته نباشید و خدا قوتی به کادرپزشکی، درمان و پرستاران بگویم که در این شرایط کارشان بسیار حساس و خطرناک است. برای آنها آرزوی سلامتی دارم.. وی افزود: مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی در این چند هفته گرفته و تیمی منسجم است. شنبه روز راحتی برای ما نخواهد بود و باید بتوانیم ضمن نظر دوندگی و ایجاد موقعیت، تمرکز بالایی داشته باشیم تا پیروز میدان شویم.
دور رفت
گل‌محمدی درباره بازی دوررفت تیمش مقابل آلومینیوم و اینکه تنها شکست سرخپوشان در فصل جاری لیگ‌برتر در آن بازی رقم خورده است، گفت: در بازی رفت که ما شکست خوردیم، اشتباهات واضح داوری بود. یک گلی که خوردیم آفساید بود و یک بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. گل دوم آنها هم روی خطایی زده شد که اصلا خطا نبود. با این حال همیشه به تصمیمات داوران احترام گذاشتیم. باید به داوران خسته نباشید بگویم.
اعتراض به داوری
وی با اشاره به اعتراض برخی تیم‌ها به مسائل داوری افزود: با این وجود می‌بینیم برخی تیم‌ها چگونه از یک صحنه‌ای که آفساید بوده و گل زدند، شلوغ‌کاری کردند. در همین بازی رفت و برگشت با همین تیم آلومینیوم سه پنالتی برای تیم آلومینیوم گرفته نشده است و بازی را بردند و مساوی کردند و چهار امتیاز از این دو بازی گرفتند، در حالی که تیم حریف می‌توانست امتیازهای بیشتری بگیرد! سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی تیم خودمان است و مشکلاتی که ما داریم، هیچ تیمی ندارد. جا دارد در این باره صحبت کنم که از ابتدای فصل مشکلات‌مان شروع شد. به‌خصوص از زمانی که به فینال آسیا رفتیم، مشکلات سخت‌مان شروع شد. با تمام ناملایمتی‌‌ها و مشکلات کارمان را برای این فصل شروع کرده و ادامه دادیم و در نیم‌فصل هم قهرمان شدیم. گل‌محمدی در مورد اینکه برخی تیم‌ها و باشگاه‌ها در هفته‌های اخیر با بیانیه‌دادن و مصاحبه‌کردن، سعی در مسموم‌کردن فضا داشته‌اند، گفت: در این مورد صحبت کردم. متاسفانه در لیگ ما و فوتبال‌مان باب و رایج شده است که هر تیمی بیشتر اعتراض و هوچی‌گری می‌کند، بیشتر امتیاز می‌گیرد. این مساله در یکی دو سال اخیر خیلی باب شده است. به‌جای اینکه تمرکزشان روی فوتبال و تیم باشد، فقط درباره این و آن صحبت می‌کنند؛ اما به جرأت گفتم هر تیمی جای ما بود و مشکلات ما را داشت، منحل می‌شد.
صحبت مدیران
وی تصریح کرد: در هفته‌های باقیمانده لیگ، مربیان و مدیران عامل، دوست دارند نتیجه بگیرند و باشگاه‌ها می‌خواهند نتیجه کسب کنند. با این حال از همه آنها درخواست می‌کنم به‌جای مصاحبه‌کردن درباره تیم‌های حریف و مشکلاتی که حریف دارد یا ندارد، روی کار خودمان تمرکز کنیم و به لیگ آرامش بدهیم. متاسفانه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هم واکنشی نشان نمی‌دهند. انگار این افراد مصونیت دارند. آنها خیلی راحت تهمت می‌زنند و به تیم حریف توهین می‌کنند و فدراسیون برخوردی انجام نمی‌دهد. فدراسیون باید خیلی قوی با آنها برخورد کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار