| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

دستگیری زورگیران اتوبان
زورگیرانی که در اتوبان کرج - قزوین اقدام به زورگیری از یکدستگاه خودرو 206 کرده بودند کمتر از 24 ساعت توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند. مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی ناجا بیان داشت: با توجه به‌وقوع یک فقره زورگیری در شهرستان کرج با اجرای طرح انتظامی، ایست و بازرسی و اعلام آن به یگان‌های تابعه ناجا، با عنایت به متواری‌شدن متهمان به‌سمت تهران بزرگ به لطف‌الهی و هوشیاری کارکنان انتظامی در کمتر از 24 ساعت زورگیران توسط عوامل انتظامی کلانتری یوسف‌آباد دستگیر شدند .
بازداشت جیب‌بر حرفه‌ای
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بـــازداشت جیــب‌بر حـــرفــه‌ای اتوبــوس‌هـای BRT خبــر داد و گفــــت:
با شناسایی 28 مالباخته متهم به 31 فقره سرقت معترف شد. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: در راستاي اجراي طرح مشترک مبارزه با سرقت جيب‌بري در سطح حوزه با همکاري کلانتري‌هاي تابعه در مسير خطوط BRT خيابان ولیعصر کارآگاهان به يک نفر ولگرد مظنون و وی را دستگیر کردند. وی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهم 3 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد، عنوان کرد: با شناسایی مالکان گوشی‌ها مشخص شد گوشی‌ها در اتوبوس‌های BRT سرقت شده است. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه 28 مالباخته متهم را به‌عنوان سارق گوشی‌هایشان معرفی کردند، تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 31 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد. سرهنگ دستخال افزود: متهم سابقه‌دار بوده و پس از تکميل تحقيقات پلیسی با دستور قضائی روانه زندان شد.
کشف 30 کیلو حشیش
فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از کشـف 30 کیلوگرم حشیــش و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ خبر داد. سرهنگ بیژن خدایــی اظهارداشـت: در پي دريافت اخباري مبني بر حمل‌ونگهداری موادمخدر در منــــــزل فــردی در یـکی از محــلات شهر قزوین، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.
وي خاطرنشان کرد: بلافاصله با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، پس ورود به منزل و بازرسی تخصصی، مقدار تقریبی
30 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان قزوین با بیان اینکه متهم دستگیرشده پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، افزود: پيشگيري از جرائم نيازمند همياري شهروندان با پليس بوده و هدف پليس از اجراي طرح‌هاي ارتقا امنيت اجتماعي، پيشگيري از وقوع جرم، مقابله با جرائم و از همه مهمتر جلب اعتماد عمومي مردم در جامعه است، بنابراين شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار