| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

خبر

تصادف 3 کشته برجا گذاشت
تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پژو و وانت تویوتا در شهرستان خاش منجر به کشته‌شدن 3 نفر شد. سرهنگ مهدی خمر اظهارداشت: ماموران پلیس راه شمال استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع تصادف یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه وانت تویوتا در محور گرنچین از روستاهای شهرستان خاش مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. وی افزود: بر اثر این حادثه رانندگی پس از برخورد، هر 2 دستگاه خودرو دچار حریق شده که 2 نفر داخل خودروی پژو و یک نفر داخل وانت تویوتا فوت می‌کنند. سرپرست پلیس راه شمال استان ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه انحراف به چپ خودروی وانت تویوتا اعلام شده است. سرهنگ خمر در پایان از رانندگان خواست، از عجله و شتاب در رانندگی اکیدا خودداری کنند و همه حال ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ ناگهانی پرهیز کنند.
کارمند قلابی روانه دادسرا شد
معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی کارمندقلابی و دستگیری وی در شرق تهران خبر داد. سرهنگ علی مرادی گفت: در اوایل هفته جاری ماموران این پلیس از دریافت مبالغی توسط فردی که خود را یکی از کارمندان دولتی معرفی می‌کند مطلع شدند. وی توضیح داد: این فرد با مراجعه به سازندگان پلاک ثبتی خود را کارمند یکی از دستگاه اجرایی معرفی و با ادعای اینکه از تخلف موجود چشمپوشی خواهد کرد، از سازندگان پلاک ثبتی، مبالغی را دریافت کرده است. معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه بررسی موضوع در اختیار تیمی از مامورن این پلیس قرار گرفت، ادامه داد: در بررسی پلیسی هویت این متهم شناسایی شد و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی نیز در حوالی افسریه شناسایی شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از ماموران این پلیس برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند. سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ تن از مالباختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده از این
سه مالباخته را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
شناسایی سارق کابل‌ شرق تهران
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از جلوگیری فعالیت واحد‌های صنفی که موجب سلب آسایش شهروندان می‌شوند، خبر داد. سرهنگ بهزاد عبدیان اظهارکرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز ضایعاتی‌ها در سطح بومهن، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و ماموران کلانتری ۱۲ بومهن، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی با اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم در این رابطه، گفت: ماموران در یک اقدام برنامه‌ریزی شده از ۱۲ واحد صنفی بازدید و ۶ ضایعاتی غیرمجاز، متخلف و فاقد مجوز و پروانه کسب که مزاحم آسایش شهروندان شده بودند را پلمب کردند. سرهنگ عبدیان درباره بررسی پرونده دیگری که منجربه دستگیری سارق سیم برق و کابل در شهرستان پردیس شد، تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل در سطح شهرستان پردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه درحالی که با کیسه‌ای پر از سیم و کابل سرقتی در حال فرار بود دستگیر کردند. وی افزود: متهم در اظهارات خود به ۵ فقره سرقت
سیم برق و کابل اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد. فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنها اقدام شود.
تصادف مرگبار در گیشا
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک عابرپیاده و مصدومیت یک پاکبان درپی وقوع دو حادثه رانندگی در پایتخت خبر داد. سرهنگ علی همه‌خانی گفت: یک‌دستگاه سواری آریو که در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال کوی نصر در محله گیشا بود، در محدوده خیابان سی‌ودوم با یک عابرپیاده برخورد کرد که متاسفانه درپی این حادثه عوامل اورژانس مرگ عابر پیاده را تایید و اعلام کردند. وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده آریو اعلام کرد و افزود: ماموران پلیس راهور پس از روانسازی ترافیک و بازگشایی مسیر به ماموریت خود در این محل خاتمه دادند. همه‌خانی از برخورد یک دستگاه وانت‌بار با پاکبان در حال کار نیز خبر داد و گفت: در این حادثه وانت باری که در حال حرکت در بزرگراه امام‌علی(ع) بود در محدوده رمپ عزیزی با پاکبانی که در حال نظافت محل بود، برخورد کرد که این حادثه منجر به مصدومیت این پاکبان شد. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت اعلام و به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس رانندگان درحین رانندگی باید معطوف به رانندگی باشد. وی از واژگونی یک موتورسیکلت در بزرگراه جلال آل‌احمد نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یک‌دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد مشغول تردد در مسیر این بزرگراه بود به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله‌نقلیه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با زمین متوقف شد. درپی این حادثه راکب از ناحیه گردن به‌شدت مصدوم شد که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار