| کد مطلب: ۱۰۱۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

وام
چرا شرایط وام‌ها اینقدر سنگین و غیر قابل دسترس است، با سود بالا و ضامن کارمند دولت یا مسدود کردن بیشتر از وام در خواستی! با این وضعیت افرادی که واقعا احتیاج به وام دارند نمی‌توانند آن را تهیه کنند و وام‌ها را کسانی می‌گیرند که از نظر مالی وضعشان خوب است.
محمدی از تهران
مستاجران و گرانی مسکن!
مستاجران از وضع گراني بيش از حد اجاره خانه در تهران در عذابند، رسيدگي به مشکل اقتصادي مستاجران ضروري است. یک کارگر با حقوق ثابت چطور می‌تواند دو میلیون اجاره در منطقه جنوب تهران بدهد و خرج خانه خود را هم به گردن بکشد. چرا مسئولان فکری به حال بحران مسکن نمی‌کنند.در حال حاضر اکثر صاحبخانه‌ها خانه‌های خود را برای اجاره گذاشته‌اند و کرایه‌های سنگین از مستاجران طلب می‌کنند. جا دارد کمی هم به فکر ما باشید.
صمدی از تهران
واکسن کرونا
از ناصرخسرو که عبورکنی متوجه می‌شوی که دلالان دارو برای فروش واکسن کرونا هم اقدام کرده‌اند چرا دولت کاری می‌کند که دست قاچاقچیان دارو به این موضوع وارد شود که ما ندانیم آیا این واکسن تقلبی است و یا برای زدن آن می‌توانیم اطمینان کنیم. دولت باید جلوی این کار را بگیرد؟!
احدی از تهران
بی آبی
تالاب هورالعظیم از آب خالی شده و مشکلات زیادی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است همه ماهی‌ها مرده‌اند و اکثر دام‌ها از بی آبی در حال تلف شدن هستند چرا فکری اساسی برای این موضوع نمی‌شود. مردمان این خطه به سختی گذران زندگی می‌کنند به داد آنها برسید.
یک شهروند از تهران
سود سهام عدالت
از پارسال تا به امروز یک بار سود سهام عدالت برایمان واریز کردند و دیگر هیچ واریزی نداشته‌ایم پس این سود سهام عدالت که می‌گویند واریز شده است چرا برای ما واریز نشده؟
اصغری از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار