| کد مطلب: ۱۰۱۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

اعتراض کارگران صنعت نفت
اسکان‌نیوز از اعتراض صنفی کارگران نفت، گاز و پتروشیمی خبر داده است. بر اساس گزارش‌ها، که با فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده، کارگران در ماهشهر، بندر جاسک، بندرعباس، بندر تنبک و همچنین دو پالایشگاه آبادان و اصفهان معترضند یا در حال ترک محل‌های کار و بازگشت به شهرهای خود هستند.
نقش بذرپاش در تغییرات استقلال
دخالت رئیس دیوان محاسبات کشور در تغییرات مدیریتی استقلال تکذیب شد. شایعاتی از سوی مهدی عبدیان عضو برکنار شده و پرحاشیه هیات مدیره آبی‌ها در فضای مجازی منتشر و به سرعت در رسانه‌ها بازتاب داشت. این ادعا مبنی‌بر نقش مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور در انتخاب این نفرات جدید مطرح شد. یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان با رد شایعات منتشر شده درباره نقش بذرپاش در انتخاب اعضای هیأت مدیره استقلال گفت: اعضا توسط مجمع انتخاب شده‌اند و افراد دیگری در این انتخاب نقشی ندارند.
تشکر رونالدو از علی دایی
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در جریان دیدار با تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۲۰، با زدن دو گل، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۹ رساند و به علی دایی رسید تا هر دو مشترکا عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی جهان را تصاحب کنند. بعد از این اتفاق، علی دایی پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و با تبریک به رونالدو به خاطر شکستن این رکورد، او را انسانی الهام‌بخش خواند. رونالدو ساعاتی بعد از این موضوع، در استوری اینستاگرامی خود در واکنش به اظهارات علی دایی نوشت: «قهرمانان واقعی برای همیشه قهرمان می‌مانند. من خیلی مفتخرم که چنین سخنان مهربانه‌ای را از طرف یک الگوی بزرگ مثل شما (در مورد خودم) خواندم. ممنون علی دایی.»
دلجویی از رأی‌دهندگان کتک‌خورده
خانمی که به خاطر رأی دادن از عناصر ضدانقلاب کتک خورد، گفت: هرچه فکر کردم، دیدم باید بروم و رأی بدهم؛ حتی با وجود این آدم‌های کثیف که هر لحظه هر جنایتی ممکن است از آن‌ها سر بزند. مشرق نوشت؛ یک گروه از طلبه‌های جوان و فعال شهر قم در اقدامی خودجوش و با پیگیری‌های فراوان، موفق به برقراری ارتباط با این خانواده عزیز شدند و به نمایندگی از مردم سرافراز ایران، بابت اتفاقات روز رأی‌گیری از آن‌ها دلجویی و تقدیر کردند
افشای عوامل مرتبط با ترور سردار سلیمانی
یک دادگاه در ایالات متحده آمریکا، یک مترجم زن آمریکایی به نام «مریم طه تامپسون» را که با پنتاگون کار می‌کرد و ادعا شده به دادن اطلاعات به یک فرد مرتبط با جنبش حزب‌ا... لبنان اعتراف کرده‌، به ۲۳ سال زندان محکوم کرد. بنا بر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت دادگستری آمریکا، این مترجم گفته، اسامی شماری از خبرچینان ارتش آمریکا در عراق را پس از ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی، به یک فرد مرتبط با حزب‌ا... لبنان لو داده است.
باز هم گاف مجری صداوسیما
یا معنی و کاربرد محاوره‌ای ترکیب شیطون‌بلا و توپ را بلد نیستند؟ یا شاید هم دوست دارند بسیار امروزی و همگام با جوانان به نظر آیند؟! در چند روز گذشته صحبت‌های بشیر حسینی و مژده لواسانی مجری‌های برنامه بی‌نهایت‌شو که با تهیه‌کنندگی آستان قدس رضوی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. بشیر حسینی روی آنتن زنده، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون‌بلا با مژده لواسانی را می‌کند. خیلی‌ها می‌پرسند «اربعین شیطون بلا» که بشیر حسینی می‌گوید یعنی چه؟
ثبت افتخارات دایی در گنجینه تمبر ایران
وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود نوشت: افتخارات علی دایی در گنجینه تمبر ایران هم ثبت خواهد شد. محمدجواد آذری‌جهرمی افزود: به افتخار او باید ایستاد. به زودی باحضور خودش این تمبر را مهر و امضا خواهیم کرد. وی گفت: جدا از افتخارات فوتبالی علی دایی، پیام او به کریستین رونالدو معرکه بود.
دپوی ۵۸۶ کیلو تریاک در یک خانه
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان آذربایجان‌شرقی با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی مقادیری مواد مخدر در یک خانه روستایی واقع در «رودبار جنوب» استان کرمان مطلع شدند. سردار عبدالرضا ناظری افزود: بلافاصله منزل مورد نظر شناسایی شده و از آنجا ۵۸۶ کیلوگرم تریاک دپو‌شده در یکی از اتاق‌ها را کشف کرده و یک قاچاقچی را دستگیر کرده‌ایم.
۳ متهم در فدراسیون وزنه‌برداری
از تحقیقات هشت ماهه در مورد دوپینگ و سرپوش گذاشتن روی تست‌های مثبت، سه نفر که نقش‌های مهمی را در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری داشته‌اند، متهم شناخته شده‌اند. اماش آیان رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، نیکو ولاد نایب رئیس فدراسیون جهانی و حسن آکوس رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری اروپا و رئیس سابق فدراسیون ترکیه نفراتی هستند که به دست داشتن در مخفی کردن دوپینگ ها متهم شده‌اند.
واکنش به شایعات درباره مذاکرات وین
دبیرکل حزب ا... لبنان گفت: برخی هنوز مُصرّ هستند که مسئولیت تشکیل دولت لبنان را گردن حزب‌ا... یا ایران بیندازند .سید حسن نصرا... افزود: برخی افراد غیرمنصف می‌گویند که حزب‌ا... به درخواست ایران تشکیل دولت را به تعویق انداخته تا نتیجه مذاکرات وین روشن شود. من که قبلا این را توضیح داده بودم یا می‌گویند حزب‌ا... مانع تشکیل دولت است تا نتیجه مذاکرات ایران و عربستان روشن شود.
صفار هرندی و توجیه «خیر» رئیسی
فعال سیاسی اصولگرا گفت که جواب «خیر» رئیسی به دیدار با بایدن، «مطلق» نبود. صفار هرندی گفت: نظر من این است و نظر برخی دوستان هم این است که «خیر» محکم و بدون تامل اقای رئیسی، پاسخی به آن No بود که آقای بایدن گفت. از او پرسیده بودند قرار است در دولت شما، با ایران شرایط بهتری داشته باشیم، خیلی حکم گفته بود No.وی افزود: بنده معتقدم اگر از رئیسی سوال شود، خواهد گفت «خیر» من، خیر مطلق نیست.
واکنش یک امام جمعه به گمانه ریاستش
امام جمعه اردبیل حضور احتمالی‌اش در ریاست قوه قضائیه را رد کرد.آیت‌ا...‌سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل در توئیتر نوشت: ‏این روزها عزیزان زیادی از سر حسن ظن به حقیر مراجعه می کنند یا تماس می گیرند که آیا رفتن شما به دستگاه قضائی صحت دارد؟ در جواب همه این عزیزان این بیت را برای آنها می خوانم: به اندازه بود باید نمود / خجالت نبرد آنکه ننمود بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار