| کد مطلب: ۱۰۱۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن برای کادرفنی نمی‌تواند تعیین‌تکلیف کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور مدعی شد بعداز مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا هیچوقت تیمش را به‌صورت کامل در اختیار نداشته است.
دیــدار با پدیده
رسول خطیبی درباره دیدار تیمش مقابل پدیده‌خراسان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ‌برتر اظهارداشت: ما بعداز بازی‌های آسیایی هیچوقت تیم کامل‌مان را در اختیار نداشتیم. مصدومیت بازیکنان و شرایطی که داریم باعث شده است در هیچ مسابقه‌ای تیم کامل را نداشته باشیم. بعداز سوپرجام نیز مهدی تیکدری به‌دلیل کارت‌قرمزی که دریافت کرد، در بازی پیش‌رو برابر شهرخودرو نیست. پیمان بابایی و محمدرضا خانزاده هم به‌دلیل مصدومیت در بازی شنبه غایب خواهند بود. وی در ادامه افزود: ما ترکیبی متفاوت در دیدار با پدیده و بازی هفته بیست‌و‌پنجم خواهیم داشت. باید از بازیکنان امیدمان بیشتر استفاده کنیم؛ باید به بازیکنان میدان بدهیم تا تجربه را کسب کنند. مطمئن باشید این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان خواهند بود.
حاشیه‌ها
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد حاشیه‌های اخیر توضیح داد: هواداران از همه‌چیز آگاه هستند. من در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم. در طول فصل هم چند پیشنهاد داشتیم. من در اراک راحت بودم، ولی به‌خاطر شرایطی که تراکتور داشت، فورا سرمربیگری تراکتور را به‌خاطر تعصبم و زادگاهم قبول کردم. باید به بعضی‌ها بگویم هواداران تعصب رسول خطیبی را خوب می‌دانند. قطعا بدانید نام تراکتور و نام آذربایجان برای من از هر چیزی مهمتر است. تیمی که الان دست ماست، با تفکرات 5؛ 6 مربی بسته شده است. هواداران هم می‌دانند چنین تیمی هیچوقت نتیجه نمی‌گیرد. ما هم سعی کردیم تا الان با داشته‌های‌مان جلو برویم. تعداد اندکی که منافع‌شان از تراکتور قطع شده است در فضای‌مجازی برای تیم حاشیه‌سازی می‌کنند. خواهش من از هواداران این است که به این افراد توجه نکنند. بدانید ما برای آینده برنامه داریم و برای فصل بعد 11 الی 12 بازیکن جدید خواهیم گرفت.
برنامه
خطیبی خاطرنشان کرد: 70، 80 درصد بازیکنان تیم قرارداد دارند و با اضافه‌شدن بازیکنان جدید برنامه چند ساله خواهیم داشت. یک تیم باید چند سال کنار هم باشد تا به ثبات برسد. در مورد بازیکنان هم باید بگویم، در تمام دنیا این مرسوم است،‌ بازیکن برای کادرفنی و باشگاه نمی‌تواند تعیین‌تکلیف کند. لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست، ولی هیچوقت نمی‌تواند برای باشگاهش تعیین‌تکلیف کند. زنوزی هم گفته بود که بازیکن‌سالاری در تیم وجود ندارد، ولی متاسفانه الان بازیکن‌سالاری در تیم وجود دارد. بازیکنی که در اختیار تیم باشد و نظم و انضباط را رعایت کند مطمئن باشید جایگاه خوبی پیش ما دارد.
هدف
وی گفت: حاشیه‌سازان یک روز زنوزی را تخریب می‌کنند، یک روز خطیبی را. در زمان بازی‌های آسیایی هم هر روز برای تیم ما حاشیه درست می‌کردند. ما آمار داریم، بعداز مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا هم هر روز برای تیم‌مان حاشیه درست کردند و می‌خواستند هواداران را تحت‌تاثیر قرار دهند. قطعا جلوی این اتفاقات گرفته خواهد شد. باشگاه شبانه‌روز پیگیر است تا با برنامه‌ریزی طولانی‌مدت به یک تیم خوب برسیم. از هواداران خواهش می‌کنم چند بازی آینده را هم تحمل کنند. ما چند بازیکن جدید که قراردادشان با باشگاه‌های‌شان تمام شده بود را جذب کردیم. چهار بازیکن خارجی هم می‌توانیم جذب کنیم و تیمی منسجمی در راستای اهداف باشگاه خواهیم ساخت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار