| کد مطلب: ۱۰۱۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

کشف 106 دستگاه ماینر
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف 106 دستگاه استخراج ارزدیجیتال به ارزش 10 میلیارد ريال در این استان خبر داد. سرهنگ بهادر اسماعیلی، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان به‌همراه کارشناسان اداره برق، در اجرای طرح برخورد با مکان‌هایی که در استان مبادرت به استفاده از دستگاه‌های بیت‌کوین می‌کنند، شناسایی محل‌های موصوف در دستور کار آنها قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان چندین محل استخراج ارزدیجیتال را در قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی بازرسی صورت‌گرفته در مجموع 106 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه‌ها را 10 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت 12 نفر در این رابطه دستگیر و به‌همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
دستگیری سارقان
ادوات کشاورزی
جانــشین فــرمـانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند سرقت ادوات کشاورزی با 63 فقره سرقت شهرستان «صحنه» خبر داد . سردار جمال سلمانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان صحنه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت . وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیسی دو سارق را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان، خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق به شناسایی یک مالخر در این رابطه شدند و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند . وی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به 63 فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان صحنه اعتراف کردند. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، در خاتمه از مردم خواست در صورت مواجهه با افرادناشناسی که در محل و یا مزارع آنان پرسه می‌زنند مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.
91 کیلو حشیش کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف 91 کیلو و 950 گرم حشیش در این استان خبر داد. سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر قصد دارد با خودرو تریلی محموله موادافیونی را از یکی از استان‌های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به مازندران منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت. وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسايي و متوقف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ماموران سپس خودرو را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل و در بازرسی از آن 91 کیلو و 950 گرم حشیش در قالب 90بسته کشف و راننده را دستگیر کردند. سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهم به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار