| کد مطلب: ۱۰۱۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

صندوق عقب پژو پراز حشیش بود
فرمانده انتظامي شهرستان نائين از کشف بیش از 112 کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو خبر داد. سرگرد هادی کیانمهر بيان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نائین و پلیس تکاوری اصفهان حین کنترل نامحسوس یکی از محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از این خودرو 112 کیلو و 750 گرم حشیش که در صندوق عقب پژو جاساز شده بود کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان نائین ادامه داد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد. سرگرد کیانمهر با اشاره به اینکه مبارزه با پديده شوم موادمخدر همواره وبا جديت از سوي پليس دنبال مي‌شود به شهروندان توصيه كرد، اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
توقیف زانتیا با 303 کیلو موادافیونی
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یکدستگاه خودروی زانتیا و کشف 303 کیلو و 700 گرم موادافیونی در شهرستان کرمان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند. وی افزود: ماموران پس از رصد تحرکات قاچاقچیان، خودروی حامل موادمخدر را در محله «سرآسیاب» مشاهده و طی یک عملیات منسجم پلیسی آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو در مجموع بیش از 303 کیلو موادافیونی شامل: 253 کیلو و 700 گرم تریاک و 50 کیلو حشیش جاساز شده کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انبار ۶۰۰ متری طعمه حریق شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک انبار حدود ۶۰۰ متری در محدوده بازار تهران را تشریح کرد. جلال ملکی اظهارکرد: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محدوده بازارتهران، خیابان مصطفی خمینی بالاتر از چهارراه سیروس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: دود غلیظی به آسمان متصاعد می‌شد. آتش‌نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک انبار مسقف دارای سقف شیروانی قدیمی، به وسعت حدود ۶۰۰ متر که در آنجا اجناسی مثل پارچه، ظروف پلاستیکی و فرش در حجم زیاد نگهداری می‌شد دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور بود. ملکی گفت: آتش به سقف شیروانی هم سرایت کرده بود و با توجه به اینکه اطراف آن انبار وجود داشت، خطر سرایت وجود دارد. آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کرده و فعلا اطلاعاتی از مصدومیت شخصی نیست و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار