| کد مطلب: ۱۰۱۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

اختلالات اینترنتی
با توجه به اینکه در فصل امتحانات دانشگاهی هستیم با اختلال سراسری اینترنت همراه اول در استان مرکزی و اراک بدون اطلاع رسانی مواجه هستیم و مشکلات زیادی داریم. از مسئولان ارتباطات درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم که کمی هم به فکر دانشجویان باشند.
یک شهروند از اراک
شهرداری فردیس
شهرک وحدت در فردیس کرج وانتی‌هایی که این میدان اصلی را به بازارچه تبدیل کرده‌اند واقعا مشکلات زیادی را برای اهالی این محله ایجاد کرده‌اند هم ظاهر این میدان را بد کرده‌اند و هم تردد مردم با مشکلات زیادی روبه رو شده است از شهرداری درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
اکبری از فردیس
جوابیه مترو
پیرو درج مطلبی در تاریخ24/3/1400 تحت عنوان«خرابی پله برقی ایستگاه متروی امام خمینی(ره)» به اطلاع می‌رساند: پله برقی 012 به علت پاره شدن هندریل، خاموش و غیرفعال گردیده بود که پس از تهیه و تامین قطعه هم اکنون رفع نقص شده و در حال بهره‌برداری می‌باشد.
جوابیه مترو
پیرو درج مطلبی در تاریخ 29/3/1400 تحت عنوان« مترو» به اطلاع می‌رساند: ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به خاطر شلوغی و ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها به اطلاع می‌رساند شرکت بهره‌برداری مترو در این شرایط حساس از شهروندان محترم انتظار دارد حتی‌المقدور با مدیریت بهینه زمان تردد و انتقال آن به ساعات غیرپیک، به سلامت خود و دیگر مسافران کمک کنند تا با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی بتوانیم از این بیماری عبور نماییم. گفتنی است که با وجود کمبودهای موجود در شبکه مترو از جمله کمبود ناوگان، مسافران محترم اطمینان داشته باشند این شرکت با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود تلاش می‌کند تا بیش از پیش رضایت مسافران گرامی را فراهم نماید.
شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار