| کد مطلب: ۱۰۱۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

بنــگاه ها

تلاش «پگاه» برای
توسعه صادرات
آرمان‌ملی: شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اولین نمایشگاه تخصصی - صادراتی در ارمنستان، حضور یافت. نمایشگاه تخصصی- صادراتی ارمنستان در مرکز نمایشگاهی ایروان‌اکسپو، برگزار شد. این نمایشگاه با رویکردی تخصصی- صادراتی متشکل از ۴ پاویون عمده و مهم شامل: پاویون صنعت‌ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب، برق و انرژی، کشاورزی و موادغذایی و سایر گروه‌های مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی برگزار شد و پس از افتتاح رسمی رئیس سازمان تجارت مذاکرات تجاری پرتعدادی برای ورود در سطح بازارمحصولات پگاه در ارمنستان، انجام شد.
امضای تفاهمنامه همکاری «سایپا» و «پارسیان»
آرمان‌ملی: در راستای افزایش تعامل و همکاری‌های دوجانبه، جلسه‌ای با حضور کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه سایپا در ساختمان مرکزی این بانک برگزار و تفاهمنامه همکاری بین دو مجموعه امضا شد. هدف از این نشست، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک پارسیان و گروه سایپا به‌منظور افزایش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی اعلام و تفاهمنامه‌ای به همین منظور نیز به امضای طرفین رسید.
آغاز پیش‌‌فروش ۲ محصول ایران‌‌خودرو
آرمان‌ملی: گروه صنعتی ایران‌‌خودرو، برنامه پیش‌فروش 2 محصول خود را به‌مدت 3 روز آغاز کرد. سورن‌پلاس و دناپلاس‌توربو شارژدستی، محصولات ارائه شده در این طرح پیش‌فروش است که موعد تحویل تعیین‌شده این خودروها از فروردین تا تیرماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. مراسم قرعه‌کشی یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. متقاضیان می‌توانند به‌مدت 3 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به آدرس www.esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار