| کد مطلب: ۱۰۱۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

واکسن رانندگان تاکسی
لطفا رانندگان تاکسی را هم در اولویت واکسن قرار بدهید مخصوصا کسانی را که در خطوط بیمارستان مشغول به کار هستند.
یک راننده تاکسی از تهران
نبود آب
مشکلات کمبود آب و قطع کردن آب در 24 ساعت از روز و فقط باز کردن آب در یک ساعت در شبانه روز مشکلات زیادی را برای اهالی روستای نویس از توابع خلجستان قم ایجاد کرده است. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند تا مشکلات اهالی این روستا رفع گردد.
جمعی از اهالی روستای نویس
آموزش و پرورش
امسال چرا آموزش و پرورش والدین را اذیت می‌کند. ما منطقه ۱۷ تهران هستیم هرچی مدرسه در این منطقه بود رفتیم همه می‌گویند شما در کروکی که داده شده نیستید ما به اندازه کافی مشکل داریم، حالا ماندیم چه‌کار کنیم، به کجا پناه ببریم دردمان را به کی بگوییم. لطفا به داد ما برسید.
حبیبی از تهران
کلاس حضوری
بچه‌ها امسال مجازی تحصیل کردند، خیلی‌ها عزادار بودند خیلی‌ها در خانه ماندند و غیبت در کلاس‌های درس نداشتند، خیلی‌ها کسی را نداشتند بهشان درس بدهد و درسی را تجدید شدند، بچه‌ها افسردگی گرفتند بعد تجدیدشان کردند و تابستان هم باید کلاس حضوری بروند تا شهریور که دوباره امتحان بدهند، آیا این انصافه بچه‌ای که تمام نمراتش ۲۰ بوده و فقط یک درس را تجدید شده است معلم هیچ ارفاقی نکند؟
یک شهروند از تهران
مناظره
امیدوارم مناظره‌‌هایی که برگزار می‌شود جوری برگزار شود که بتوانند مشکل مردم را حل کنند تا از این شرایط اقتصادی مردم نجات پیدا کنند.
محمدی از تهران
کمبود سیمان
در ارومیه کمبود سیمان وجود دارد و فروش سیمان در بازار آزاد با دوبرابر قیمت گزارش شده است، متاسفانه یک هفته دنبال سیمان می‌گردیم ولی پیدا نمی‌کنیم. از مسئولان تقاضا داریم که به مشکلات این شهر رسیدگی کنند.
اکبری از ارومیه
بیمه زنان خانه‌دار
مگر قرار نشد که به زنان خانه دار بیمه تعلق بگیرد پس این بیمه چه شد؟! لطفا مسئولان در این مورد پیگیری کنند.
یک شهروند از گیلان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار