| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

چطور مانند فردی واقعی رفتار کنیم!

حسین جان‌بزرگی

هفته‌ی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که خدا بخیر بگذراند. بعضی از کاندیدا دوباره هوس کردند در دل مردم جا باز کنند. بر همین اساس با تمام قدرت عزم‌شان را جزم کرده‌اند که جا باز کنند. مردم که دیگر طاقت ندارند سعی کردند مقاومت کنند ولی مسئولین خیلی عزم‌شان چیز بود، جزم بود. برای همین یکی از کاندیدا عنوان کرده من صدای معترضان هستم.
همان‌طور که می‌دانید الان در وضعیت استراتژیک هستیم. چون مدام برق‌ها قطع می‌شوند، روغن 35درصد گران شده. بعضی شهرها نان هم گران شده. ثبات هم که نیست. دولت هم که شوخ طبعی‌اش بالا زده و مدام شوخی می‌کند (خواهشمندیم شوخی‌های قابل پخش بکند) و...! این است که می‌گویند کشور در وضعیت استراتژیک و اینایی قرار دارد. در کل من به شما توصیه می‌کنیم هر وقت مدیر شدید و در اداره‌ مملکت ناتوان و ناکارآمد بودید از این اصطلاحات کاربردی زیاد استفاده کنید:
رئیس دولت: ما الان در وضعیت استراتژیکی قرار داریم. مردم توقع خدمت نداشته باشند.
وزیر نیرو: مصرف برق در کشور بی‌سابقه است. ( به ارز دیجیتال لبخند زده و برق را قطع می‌کند.)
وزیر ورزش: مصرف کراتین، گلوتامین، کربوهیدارات و... در کشور بالاست. پس با اجازه‌ جامعه‌ بدنسازان ما ضمن برداشتن یک موز، فعلا آب رو قطع می‌کنیم ببینیم چی پیش میاد. مردم فعلا از رفتن به دستشویی اجتناب کنند!
وزیر بهداشت: درد در جامعه زیاد شده است. ضمن احترام به همه‌ مردم، مسئول این همه درد و مرگ و کوفت وزهرمار خود مردم هستند! (برای بدبختی مردم عین ابر بهار اشک می‌ریزد.)
وزیر ارتباطات: پرسپولیس سرور استقلاله. (به صورت نامحسوس دستش روی دکمه‌ فیلترینگ می‌ره و برمی‌گرده!)
وزیر کشاورزی: ببخشید مگه من وظیفه‌ای هم دارم؟ (زیر میز رفته وغش‌غش می‌خندد.)

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار