| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

شاید به یکباره دیدید به تیم رقیب رفتم!

مهدی طارمی که پس از سپری‌کردن یک فصل فوق‌العاده در پورتو که در اردوی تیم‌ملی حضور دارد، در یک مصاحبه با برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش مسائل جالبی را مطرح کرد که گفت‌وگوی او را در ادامه می‌خوانید:
در مـقاطعی از فــصل به «کونسیسائو» انتقاد شد که چرا مهدی طارمی را در ترکیب قرار نمی‌دهد، زود تعویض کرده یا مثل دیدار با چلسی دیر به زمین فرستاد؛ او در پورتو ماندنی است یا رفتنی؟
یک خبری شنیدم که دو سال دیگر قراردادش را تمدید کرده، اما نمی‌دانم این موضوع ۱۰۰ درصد است یا نه؛ ایشان مربی خیلی بزرگی به‌حساب می‌آید و از نظر فنی و تاکتیکی مربی خیلی کاربلد است و به‌نظرم جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند تبدیل به مربی بزرگی شود.
ارتــبـاط شــخصی‌ات و «کونسیسائو» خوب است؟
بله، اما مربیان پرتغالی که من با آنها کار کردم، یک مقدار اخلاق خاصی دارند. یکبار هم به خودشان گفتم که ایشان از نظر شخصیتی مثل آقای کی‌روش است و من هم به‌خاطر اینکه پیش‌زمینه‌ای از این نوع شخصیت داشتم، می‌توانستم درک کنم که چه می‌خواهد، چطور رفتار کنم و چه عملی در تیم داشته باشم.
فــصل آیـــنده در پــورتو می‌مانی؟ پیشنهاد اغواکننده‌ای داشتی؟
من در پورتو خیلی خوشحالم؛ در این تیم جاافتادم و از بازی در پرتغال رضایت دارم، اما اگر پیشنهادی به باشگاه ارائه شود، باشگاه تصمیم می‌گیرد چون من با پورتو قرارداد دارم.
یک خبرنگار پرتغالی توئیت کرده که پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی از تاتنهام دریافت کردی؛ این خبر را تایید می‌کنی یا حاشیه است؟
از زمانی که به ایران آمدم، کارم را انجام می‌دهم و تمام تمرکزم در این برهه حساس را روی تیم‌ملی گذاشتم تا بتوانم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. خیلی پیگیر اخبار آنجا (انتقالم) نیستم و چنین صحبت‌هایی را نشنیدم، اما باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
قلبا دوست داری در کدام تیم بازی کنی؟
همه می‌دانند من طرفدار کجا هستم، اما به یکباره دیدید به تیم رقیب رفتم و داستان شود!
بحث پنالتی گرفتن‌هایت همیشه مطرح بوده و حتی هواداران تیم‌های رقیب و رئیس سابق باشگاه «بنفیکا» نیز از این موضوع عصبانی شدند.
درباره پنالتی تا به‌حال خیلی توضیح دادم؛ من معمولا روی هوشم این کار را انجام می‌دهم و شاید درصد خیلی زیادی از پنالتی‌ها را خودم گرفته باشم، اما پنالتی‌هایی که می‌گیرم، به‌حق است؛ یعنی خطا انجام می‌شود و به همین دلیل خطا می‌گیرند، اما مقدار زیادی از هوش خودم بهره می‌برم و فکر نمی‌کنم ناجوانمردانه باشد.
اگر 8 پنالتی این فصل پورتو را به سرجیو اولیویرا نمی‌دادند و تو حتی یکی از این 8 پنالتی را خراب می‌کردی، الان آقای گل شده بودی.
خداراشکر آقای پاس‌گل شدم، توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم و عملکرد خوبی ارائه کنم. با اینکه شاید می‌توانستم دقایق بیشتری بازی کنم و گل‌های بیشتری بزنم، اما در مجموع همه‌چیز خیلی خوب و عالی بود.
بهترین لحظه در فصل گذشته؟
صعود مقابل یوونتوس.
سخت‌ترین لحظه فصل قبل؟
زمانی‌که ضربه برگردانم، مقابل چلسی تبدیل به گل شد، اما صعود نکردیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار