| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

بورس
کل سرمــایه زندگــی‌ام را به گفته مسئولان در بورس سرمایه‌گذاری کردم ولی در حال حاضر نصف سرمایه‌ام از بین رفته است کسی هم جوابگوی ما نیست و بورس در وضعیت قرمز مانده است. جا دارد کمی هم فکر ما باشید که سرمایه‌مان را به امید شما به باد دادیم.
سهیلی از تهران

اجارخانه
در مورد اجاره بهای مستاجران مسئولان فکــری اساسی کنند، مگر کارگر چقدر حقــوق می‌گیرد که همه آن را بابت اجاره منزل بدهد، کمی به فکر قشر ضعیف جامعه باشید.
همتی از تهران

مشکلات روستا
روستای قلعه محمدعلی خان در کیلومتر75 جاده قم با مشکلات فراوانی روبه رو است. با کمال تاسف با سهل انگاری بخش فشافویه با اینکه مجوز گاز برای این روستا صادر شده است ولی اداره گاز شهر ری از گازکشی به این روستا خودداری می‌کند و بهانه‌های مختلف می‌آورند و دیگر مسئولان بخش نسبت به آبادانی این روستا از جمله آسفالت، ساختن پارک و فضای سبز و نمازخانه‌ در این روستا ممانعت می‌کنند. آب آشامیدنی این روستا بهداشتی نیست و قنات‌های روستا احتیاج به لایروبی دارد، ولی هیچ کس این کار را انجام نمی‌دهد از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم که سری به این روستا بزنند تا مشکلات اهالی مرتفع شود.
محمدی از قلعه محمد علی خان

وام ازدواج
مگر نه اینکه قــرار بود راه را برای ازدواجن جوانان هموار کنند؟ برای وام ازدواج برای داشتن ضامن معتبر واقعا مشکل وجود دارد. از مسئولان درخواست داریم که ضامن ازدواج را اینقدر سخت نگیرند تا حداقل بشود کمی از مشکلات جوانان حل شود.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار