| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

بنــگــاه

ضرورت برندسازی
طلای «زرشوان»
آرمان‌ملی: وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه سفر به استان آذربایجان‌غربی از مجموعه معـدن طلای «زرشوران» در شهرستان تکاب بازدیــد کــرد. علیرضا رزم‌حسینی در این بازدید گفت: برندسازی طلای استحصال شده از معدن طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی باید در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای این واحد بزرگ صنعتی و معدنی قرار گیرد. وی افزود: معدن طلای زرشوران از بزرگترین معادن کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی برای توسعه دارد، از این‌رو مدیران این مجتمع معدنی و صنعتی باید برندسازی طلای استحصال شده را در دستور کار قرار دهند. وی ادامه داد: تولید طلا در مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران باید با استاندارهای جهانی و برندسازی انجام شود از این‌رو اجرای طرح توسعه این معدن بسیار ضروری است.

افتتاح اولین بازارچه
قطعات یدکی سایپا
آرمان‌ملی: اولیــن بـازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا با هدف حذف واسطه‌ها و تامین قطعات موردنیاز مشتریان در ساختمان تاریخی جیپ واقع در خیابان اکباتان تهران راه‌اندازی شد. سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: حدود ۵۰ درصد از خودروهایی که در سطح کشور در حال تردد هستند، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است، از این‌رو ضرورت داشت که شرکت سایپایدک در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، سطح کیفی خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهد. وی با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل در ارائه خدمات پس از فروش، تامین قطعه است، اظهارداشت: تا قبل از راه‌اندازی بازارچه قطعات یدکی، تامین قطعات از منابع مختلف انجام می‌شد ولی با افتتاح این بازارچه، مشکل مذکور به پایان خواهد رسید و مجموعه‌های مختلف می‌توانند به‌صورت مستقیم و بدون‌واسطه قطعات موردنیاز را خریداری کنند.

تولید ۵.۱ میلیون تن
محصول در «گل‌گهر»
آرمان‌ملی: شــرکت معــدنـی و صنعتی گل‌گهر موفق شد از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، مقدار پنج میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۰۲ تن انواع محصول داخلی تولید کند. شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تا پایان اردیبهشت‌ماه سه میلیون و ۱۹ هزار و ۱۳۱ تن کنسانتره سنگ‌آهن داخلی، ۱۹ هزار و ۱۰۳ تن گندله ریزدانه داخلی و ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۶۸ تن گندله داخلی تولید کرد. این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۷ درصدی نشان می‌دهد. همچنین مجموع فروش محصولات گل‌گهر در دو ماهه ابتدایی امسال به ۷۷۰۵۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار